شرایط بازیکنان ذوب آهن اصفهان خوب نیست

شرایط بازیکنان ذوب آهن اصفهان خوب نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: برای رسیدن به بالای جدول باید همه بازیکنان در شرایط خوبی باشند و من نمی‌توانم شرایط بازیکنان تیمم را تأئید کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تاکتیک ما در این بازی کنترل بازیکنان سرعتی نفت بود که توانستیم در این کار موفق ظاهر شویم.

وی افزود: در صحنه دریافت گل از نفت هم یک لحظه بازیکنان سرعتی نفت را کنترل نکردیم و سبب دریافت گل شد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: ما توانستیم از یک حرکت تیمی خوب به گل نخست خود برسیم ولی در گل نفتی‌ها از‌‌ همان جایی گل را دریافت کردیم که به بازیکنانم گفته بودم.

وی با بیان اینکه امیدوارم همه تماشاگران فقط تیم‌های خودشان را تشویق کنند، گفت: از هواداران نفت مسجدسلیمان بابت حرفه‌ای‌گری تشکر می‌کنم.

گل محمدی بیان کرد: برای رسیدن به بالای جدول باید همه بازیکنان در شرایط خوب خود باشند و من نمی‌توانم شرایط خوب بازیکنان تیمم را تأئید کنم.

وی درباره بحث بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما تصریح کرد: من تمام قد از اقدام فدراسیون دفاع می‌کنم زیرا این حق فدراسیون است و باید به آن برسد.

سرمربی ذوب اهن اصفهان درباره بحث سرمربی‌گری تیم ملی امید گفت: با من که صحبتی نشده اما گمان نمی‌کنم مربیان لیگ بر‌تر به این راحتی قید لیگ بر‌تر را بزنند و سراغ تیم ملی امید بروند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon