بازداشت یک جادوگر ورزشی


بازداشت یک جادوگر ورزشی

خبرگزاری تسنیم: آرمان نوشت: شنیده شد که جادوگر دیدار صنعت ساری و پیکان از سری رقابت‌های جام حذفی دسـتگیر شده است.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، آرمان در اخبار ویژه امروز خود نوشت؛

جادوگر دیدار صنعت و پیکان بازداشت شد


شنیده شد جادوگر دیدار صنعت ساری و پیکان از سری رقابت‌های جام حذفی دســتگیر شد. فارس نوشت؛ در دیدار صنعت سـاری و پیکان از سری رقابت های جام حذفی یک جادوگر پشت دروازه سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیکان مستقر شــده بود که گفته می شد وی با سرمربی صنعت ساری در ارتباط است. در همین ارتباط علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: این فرد دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شده است تا مراحل بازجویی از او به عمل بیاید. این دیدار در نهایت 2 بر صفر به سود صنعت ساری به پایان رسید.

از سرمایه‌گذاری بابک زنجانی غافلگیر شدم


شــنیده شــد که بازیگر قدیمی ســینما گفت: زمانی که آمریکا بودم، عکس صفحات روزنامه های ایران را با تیتر سرمایه گذاری بابک زنجانی در یک میهمانی که بعد از پایان فیلمبرداری رسانه‌ای شده بود دیدیم و کاملا غافلگیر شدم. ظاهراً علی عطشــانی مدتی قبل از اینکه فیلمبرداری تمام شــود، کمک مالی ای را از آقای زنجانــی برای اتمام این پروژه گرفته بودند که ما در جریان نبودیم. تعجب من از این بابت بود که اتفاقا چندروز قبل از پایان فیلمبرداری آقای عطشــانی، در لوکیشن جنگل چیتگر، مشکل مالی شان را دوباره با من و آتیلا پسیانی مطرح کردند و از ما خواستند بازهم از مبلغی که در ابتدا برای کمک به او از دستمزدمان تخفیف داده بودیم، کوتاه بیاییم و ماهم پذیرفتیم. فرارو نوشت؛ گوهر خیراندیش افزود: متأســفانه گروه تولید به تعهدات مالی شــان عمل نکردنــد اما این فیلم سرمایه گذاری ای داشت که این شبهه را برای بسیاری ایجاد کرد که عوامل فیلم حتما دستمزدهای آنچنانی گرفته اند. اینگونه نبوده و ما از وجود این سرمایه‌گذاربا خبر نبودیم. من هرگز از شرایط به وجودآمده راضی نیستم.

معاون رئیس جمهور مترجم شد


شــنیده شــده معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، بخشـی از گفت‌وگوی خبرنگاری با رئیس شــورای زنان حزب نوین جمهوری آذربایجان را ترجمه کرد. پارسینه نوشت؛ شهیندخت مولاوردی هفته گذشته برای شرکت در پنجمین اجلاس وزرای امور زنان  کشــورهای عضو سازمان همکاری های اســلامی به باکو سفر کرد. در یکی از جلسات که با حضور رئیس شورای زنان حزب نوین جمهوری آذربایجان برگزار شد، خبرنگار ایرنا سوالاتی را از خانم «نور لانا علی آوا» جویا شــد و از مترجم خواست که پس از دریافت پاسخ آن را به زبان فارســی ترجمه کند. به دنبال این درخواست خانم مولاوردی به دلیل تسلط به زبان آذری به کمک مترجم ایرانی شتافت و ترجمه بخش های زیادی از گفت‌وگو را عهده‌دار شد.

صدور حکم پرونده بزرگ «شیرخشک»


شنیده شد که فرد متخلفی که به جای واردات شیرخشک ارز دولتی را به ریال تبدیل کرده بود دستگیر و ملزم به پرداخت 36 میلیارد تومان جریمه در حق دولت شد. مرتضی خدایی، رئیس شعبه (51) ویژه رسیدگی به امور پزشکی و آموزشی تعزیرات حکومتی استان تهران در بررسی این پرونده ها از شناسایی و دستگیری متخلف بزرگ شیرخشــک خبرداد و گفت: این فرد با گرفتن ارز دولتی قرار بود شیرخشک و کره وارد کند اما پول ها را تبدیل به ریال کرده و خبری هم از شیر خشک نیست. وی افزود: با شکایت وزارت بهداشت پرونده تشکیل شد و پس از احراز تخلفات فرد متخلف به پرداخت مبلغ 36 میلیارد تومان جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

معرفی قاتل بن لادن با پخش یک مستند

شنیده شد که شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: 11 و 12 نوامبر امسال (20 و 21 آبان ماه) فیلم مســتندی را پخش می کند که در آن هویت قاتل «اســامه بن لادن» رهبر سابق گروه القاعده در سال 2011 معرفی می شود. این فیلم مستند با عنوان «مردی که بن لادن را کشــت» در دو قسمت پخش خواهد شد. بر اساس این گزارش، مســتند یادشــده، آخرین لحظات پیش از مرگ بن لادن را توضیح خواهد داد. این شــبکه در بیانیه خود اعلام کرده اســت: گروه کماندویی «نیوی سیلز» که عملیات کشــتن بن لادن را انجام داد از چگونگی انجام آموزش های ویژه برای به قتل رســاندن رهبر ســابق القاعده خواهد گفت. در این فیلم برای نخستین بار جزئیات قتل بن لان و آخرین لحظات پیش از مرگ رهبر القاعده از سوی قاتل او بیان می شود. همچنین در لحظاتی از فیلم، چگونگی دفن سری بن لادن و نیز مراسم اهدای پیراهن قاتل بن لادن به موزه 11 سپتامبر نیویورک پخش خواهد شد.

شایعه مرگ عبدالله اوج‌آلان تکذیب شد


شنیده شد که شــایعه مرگ عبدالله اوج‌آلان رهبر زندانی حزب کارگران کُرد ترکیه (پ. ک. ک) از سوی مقام های ترکیه و نمایندگان کُرد در مجلس این کشور تکذیب شد. ایرنا نوشت؛ شایعه مرگ اوج‌آلان دیروز موجب بروز ناآرامی ها و تحرکات خشونت‌آمیز در مناطق کُردنشین ترکیه شده بود. برخی از شبکه‌های اجتماعی مدعی شــده بودند که اوج‌آلان در زندان جان خود را از دســت داده است. مسئولان وزارت دادگستری ترکیه این خبر را اقدامی از سوی برخی گروه‌ها ارزیابی کردند که درصدد ایجاد اغتشاش هستند. سری ثریا اوندر نماینده حزب کُردی دمکراتیک خلق ترکیه که یکی از اعضای هیأت دیدارکننده با عبدالله اوج‌آلان در زنــدان ایمرالی اســت ادعای مرگ او را تکذیب کــرد. اوج‌آلان دوران محکومیت حبس ابد خود را در زندان جزیره ایمرالی در ترکیه می گذراند.

کشف اجساد 290 زن در شرق اوکراین


شنیده شد که نخست وزیر جمهوری خود خوانده دونتسک در شرق اوکراین گفت: اجساد نزدیک به 290 زن شهر کراسنوآرمیسک در شرق اوکراین پیدا شده است.به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری ریانووستی از دونتسک، الکساندر زاخارچنکو گفت: با این حال همچنان 400 زن و دختر 18 تا 25 ساله در فهرســت افراد ناپدید شده این منطقه قرار دارند. وی در دیدار با دانشجویان دانشــگاه فنی ملی دونتســک گفت:«حدود چهارصــد زن 18 تا 25 ســاله در کراسنوآرمیسک جایی که نیروهای اوکراینی مستقر بودند ناپدید شده اند. اجساد 286 زن نیز که هدف تجاوز قرار گرفته اند حوالی این شهر پیدا شده است.»

وسیله انتقال بدحجابی به ایران


شنیده شــد که فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سپاهیان و خانواده هایشان مراقب برنامه ریزی های غرب برای ورود ابتذال های فرهنگی به کشور باشند. ایسنا نوشت؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در دومین محفل انس و مودت بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه، با اشاره به تاثیرات مختلف شبکه‌های ماهواره ای ادامه داد: کشــورهای غربی روابط ناســالم، مشروبات، بدحجابی با مدل هــای گوناگون را از طریق ســی دی و ماهواره به خورد جامعه ما می دهند تا فساد اخلاقی را در افکار مردم به ویژه جوانان نهادینه کنند. وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی همراه با فساد اخلاقی زمینه و شرایطی را فراهم می کند تا مؤمنین را از اسلام و انقلاب جدا شده و نتوانند از انقلاب و دین خود دفاع کنند.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon