درگیری‌های شدید در خیابان‌های قدس اشغالی

درگیری‌های شدید در خیابان‌های قدس اشغالی

خبرگزاری تسنیم: عصر جمعه درگیری‌های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در برخی از محله‌ها و خیابان‌های قدس اشغالی روی داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «الیوم السابع»، پایگاه خبری جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرد «جاره السعدیه» در قدس اشغالی شاهد شدیدترین درگیری‌ها بوده است و در جریان این درگیری‌های نیروهای اشغالگر از ده‌ها بمب دودزا و گلوله‌های پلاستیکی برای متفرق کردن جوانان فلسطینی استفاده کردند.

دامنه این درگیری‌ها از «حاره السعدیه» به «باب حطه»، «حاره النصاری» و خیابان «الواد» منتهی به مسجد الاقصی کشیده شد و جوانان خشمگین فلسطینی با پرتاب مواد آتش‌زا به سمت نظامیان اشغالگر از خود دفاع کردند.

طبق اعلام منابعی در قدس اشغالی، نیروهای اشغالگر همچنین به تعدادی از منازل فلسطینیان در این شهر یورش برده و گاز اشک‌آور به سمت آنها شلیک می‌کردند که منجر به مجروح شدن شماری بر اثر خفگی شد.

درگیری‌های در شهر اشغالی قدس از روز پنجشنبه بعد از اقدام بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در بستن صحن مسجد الاقصی به روی مسلمانان، تشدید شده است. این رژیم هر چند به دلیل نگرانی از خشم فلسطینیان و جهان اسلام، پس از ساعاتی مسجد الاقصی را دوباره گشود اما تدابیر امنیتی را در این شهر تشدید کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان