تارتار: چون نتیجه نگرفتند حرف‌هایشان را تغییر دادند/ اگر تیم ضعیف بسته شده چرا مربی آن شدید؟

تارتار: چون نتیجه نگرفتند حرف‌هایشان را تغییر دادند/ اگر تیم ضعیف بسته شده چرا مربی آن شدید؟

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال گسترش فولاد در واکنش به صحبت‌های فراز کمالوند گفت: اگر تیم بد بسته شده و ضعیف است چرا برای حضور در آن لحظه شماری می‌کردید؟

به گزاش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد بعد از شکست در دربی تبریز از مهدی تارتار مربی پیشین این تیم انتقاد کرد و گفت که با توجه به جایگاه تیم گسترش فولاد در فصل گذشته تارتار باید تیم بهتری می‌بست. او همچنین گفته از 8 بازیکن جذب شده 6 بازیکن از تیم‌هایی بودند که به دسته اول سقوط کردند و...

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در واکنش به این موضوع گفت: آقایان! اگر تیم بد بسته شده و ضعیف است چرا برای حضور در آن لحظه شماری می‌کردید؟ مرتضی اسدی بازیکن تیم سقوط کرده است یا محمد مهدی نظری؟ من متناسب با نیازهایم و همچنین بودجه باشگاه تیم بستم و به تیمی که بسته بودم اعتقاد داشتم اما عرصه آنقدر برایم تنگ شد که توافقی از تیم جدا شدم. بعد از جدایی هم بهانه نیاوردم و مسئولیت همه امتیازات از دست رفته را برعهده گرفتم هر چند اگر می‌ماندم تیم شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: گسترش فولاد در 6 بازی میهمان بود و در 4 بازی میزبان. هر سه دیدار خود با تیم‌های خوزستانی را در خارج از خانه و در هوای گرم برگزار کردیم. در بازی با استقلال خوزستان در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. در بازی با فولاد در دقیقه 90 پنالتی دادیم و بازی را باختیم. در دیدار با ملوان آن قدر موقعیت هدر دادیم که بچه‌ها خودشان به ستوه آمدند. در دیدار با پدیده داور پنالتی ما را نگرفت اما من هیچ یک از اینها را بهانه نکردم و بارها هم در مصاحبه‌هایم گفتم که من مسئولیت امتیازات از دست رفته را برعهده می‌گیرم اما از فوتبالی که تیمم بازی می‌کند راضی هستم و مطمئنم این فوتبال در ادامه منجر به نتیجه گیری می‌شود.

سرمربی پیشین گسترش فولاد یادآور شد: آقایان اول از من رخصت گرفتند اما از روز دوم شروع کردند به بهانه‌گیری. تیم در زمان من دو باخت متوالی نداشت اما الان سه بازی است که می‌بازد. جالب است که عنوان می‌کنند تیم به باخت عادت کرده در حالی در زمان خودشان تیم 3 شکست پی در پی داشته و طبیعی است بازیکنان به باختن عادت کنند. اتفاقا چون آقایان این باخت‌ها را کسب کردند دیگر حرفی برای گفتن ندارند و این بهانه‌ها را می‌آورند.

تارتار تصریح کرد: آقایان چون نتوانستند کار خاصی در تیم انجام دهند و نتیجه بگیرند مدام مصاحبه می‌کنند و می‌گویند تیم ضعیف بسته شده است. با این شرایط چرا مربی این تیم شدید؟ چرا از هر راهی دنبال این بودید که مربی گسترش فولاد شوید؟ مصاحبه‌های روز اول آقایان را بخوانید و با الان مقایسه کنید! ببینید روز اول که مربی تیم شدند چه گفتند و الان چه می‌گویند. فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

وی گفت: در زمان من گسترش فولاد موفق به شکست پیکان و ذوب آهن شد که بودجه‌شان حداقل دو برابر ما بود. حتی به استقلال و سپاهان که باختیم کادر فنی حریف از شکل بازی ما تعریف کردند. آقایان زمانی آمدند که لیگ برتر 17 روز تعطیل شد و فرصت کافی برای پیاده کردن ایده‌های خود را داشتند اما حالا که به نتیجه نرسیدند تیم بستن من را بهانه می‌کنند. آقایان می‌گویند، نمی‌خواهم انتقاد کنیم اما هر چه در این هفته‌ها دوست داشتند، گفتند. این هم مدل جدید حرف زدن است.

تارتار خاطرنشان کرد: آقایان روز اول گفتند پتانسیل تیم بالاست و جایگاهش در اینجای جدول نیست اما حالا می‌گویند تیم ضعیف بسته شده و دو بازیکن جدید هم جذب کرده‌اند. یکی از نفراتی که ‌آورده‌اند فصل گذشته در لیگ دو امارات بوده و قبلا هم در لیگ استانی برزیل بازی می‌کرد.‌ دیگر خریدشان فصل پیش در لیست مازاد یکی از تیم ‌های لیگ یکی قرار گرفت!‌ آن وقت آقایان از لیست خرید من ایراد گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: اول فصل که قرعه کشی بازی‌ها انجام شد، مدیران باشگاه اذعان داشتند این بدترین قرعه ممکن برای تیم ما بوده است. باید با همه تیم‌های مدعی و تیم‌های خوزستانی در خارج از خانه بازی می‌کردیم. اگر می‌ماندم قطعا تیم به آنچه می‌خواستم، می‌رسید اما بعد از جدایی از باشگاه و تیم به نیکی یاد کردم چرا که فوتبال همه چیز من نیست که به خاطر آن همه چیزم را زیر پا بگذارم.  این صحبت‌ها را برای روشن شدن اذهان عمومی برزبان آوردم و اگر آقایان باز هم بخواهند حرف بزنند چیزهای دیگری هم برای گفتن دارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon