ذره‌بین مجلس بر اجرای اقتصاد مقاومتی/کمیسیون‌ها عملکرد دستگاه‌ها را رصد می‌کنند

ذره‌بین مجلس بر اجرای اقتصاد مقاومتی/کمیسیون‌ها عملکرد دستگاه‌ها را رصد می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیر قوانین مرکز پژوهش های مجلس از نظارت دقیق کمیسیون های مجلس به اجرای اقتصاد مقاومتی در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: قوانین مزاحم و متضاد اقتصاد مقاومتی به کمیسیون های تخصصی ارجاع شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: به منظور تدوین مقرراتی برای نظات دقیق بر عملکرد دستگاه های دولتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی اقداماتی در کمیسیون های تخصصی مجلس درحال انجام است.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس قوانین متضاد و مزاحم اقتصاد مقاومتی را شناسایی و به کمیسیون های تخصصی ارسال کرده است، افزود: وظیفه مجلس در اجرای اقتصاد مقاومتی نظارت بر عملکرد دستگاه های دولتی است و به همین خاطر نظارت مجلس بر این حوزه تشدید شده است.

مدیر قوانین مرکز پژوهش های مجلس ادامه داد: کمیسیون های تخصصی موضوعات مرتبط با اجرای اقتصاد مقاومتی را از دستگاه های دولتی و وزارت خانه ها پیگیری می کنند و برحسن اجرای آنها نظارت دارند.

قاسمی همچنین گفت: یکی از مواردی که مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی پیگیری می کرد قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود که با نظارت مجلس مشکلات این قانون رفع شد.

به گفته وی، از مهمترین وظایف قوه مقننه در اجرای اقتصاد مقاومتی این بوده که بخش نظارتی بر فعالیت های دستگاه های دولتی در خصوص اقتصاد مقاومتی فعال شود و این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه