رسایی: ما هم حاضر به مناظره‌ایم؛‌ اما با شخص مهدی هاشمی

رسایی: ما هم حاضر به مناظره‌ایم؛‌ اما با شخص مهدی هاشمی

خبرگزاری تسنیم: حمید رسایی برای برگزاری مناظره با مهدی هاشمی درباره پرونده اتهاماتش اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی پس از خروج از دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران و درباره علت حضور خود در این مجتمع قضایی اظهار داشت: من نامه امضای 110 نماینده در مورد پرونده مهدی هاشمی را تقدیم رئیس شعبه دادم زیرا مخاطب این نامه قاضی پرونده بود.

وی ادامه داد: ما همانطور که اعلام کردیم مسیر این پرونده با فشارهایی که روی آن است را رصد می‌کنیم و دادستان کل کشور بارها اعلام کرده در مورد این پرونده بر روی دستگاه قضایی فشار وجود دارد اما بالاخره گاهی نشانه‌ها و قرائنی پیدا می‌شود که برخی دستگاه‌ها تحت تأثیر فشارها قرار می‌گیرند و تحرکاتی می‌کنند. در هر صورت مجلس، وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهد.

رسایی در پاسخ به سوالی درباره درخواست مناظره وکیل مهدی هاشمی گفت: ما برای برگزاری مناظره آماده هستیم اما نه با وکلای مهدی هاشمی بلکه با شخص وی، زیرا وکلا بابت هر قدمی که در این پرونده برمی‌دارند حق الوکاله می‌گیرند و طبیعی است که به بازارگرمی بپردازند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده‌ای که 10 میلیارد وقیقه دارد به طور قطع حق الوکاله بیشتری برایش رقم می‌خورد و دوست ندارم برای حق الوکاله وکلای مهدی هاشمی بهانه جدیدی ایجاد کنم تا آنها پول بیشتری بگیرند.

وی ادامه داد: هیچ متهم عادی با خودرو و به صورت ویژه وارد دادگاه نمی‌شود و از درب اصلی تردد می‌کند اما این تردد ویژه نشان می‌دهد که آنها نمی‌خواهند با افکار عمومی مواجه شوند.

انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon