قاهره گروگان گرفته شدن یک هواپیمای مصری در لیبی را رد کرد

قاهره گروگان گرفته شدن یک هواپیمای مصری در لیبی را رد کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شرکت هواپیمای کشوری مصر اخبار برخی رسانه‌های خبری درباره ربوده شدن یک هواپیمای مصری در یکی از فرودگاه‌های لیبی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آلمان، «محمود الزناتی» شب گذشته اعلام کرد که اخبار برخی خبرگزاری‌های ناشناس درباره ربوده شدن یک هواپیمای مصری در یکی از فرودگاه های مصر صحت ندارد.

الزناتی اظهار داشت: این خبر کاملا کذب است زیرا شرکت های هواپیمایی مصر از چند هفته پیش هیچ پروازی به فرودگاه های لیبی انجام نداده اند و تنها شرکت های هواپیمایی لیبی از فرودگاه برج العرب در غرب اسکندریه پرواز به لیبی انجام می دهند.

وی افزود: شایعات مربوط به ربوده شدن یک هواپیمایی مصری در سایت های اجتماعی به این دلیل است که تعدادی از کارگران مصری که مسافر یک هواپیمای لیبی بودند از یکی از فرودگاه های این کشور به فرودگاه برج العرب دیپورت شده اند و دلیل آن هم مخالفت مسئولان لیبی با ورود این کارگران به لیبی به دلیل مشکوک شدن به گذرنامه های آنها بوده است.

رئیس شرکت هواپیمایی کشوری مصر از رسانه های خبری خواست تا در انتشار اخبار دقت لازم را مبذول دارند و از انتشار شایعات و یا اخبار برخی رسانه ها و خبرگزاری های ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان