ادامه تخریب نمادهای عاشورایی توسط نیروهای امنیتی رژیم بحرین

ادامه تخریب نمادهای عاشورایی توسط نیروهای امنیتی رژیم بحرین

خبرگزاری تسنیم: نیروهای امنیتی رژیم بحرین صبح امروز نمادهای عاشورایی را در مناطق مختلفی از این کشور تخریب کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صوت المنامه، نیروهای امنیتی رژیم بحرین صبح امروز شنبه (10 آبان) بار دیگر نمادهای عاشورایی و بزرگداشت شهادت امام حسین علیه السلام را در مناطق مختلفی از این کشور تخریب کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از نیروهای امنیتی رژیم بحرین منتشر کرده اند که نشان می‌دهد آنها بعد از تخریب نمادهای عاشورایی و ماه محرم الحرام در یکی از مناطق پایتخت، در حال ترک آنجا هستند.

همچنین جمعیت الوفاق بحرین نیز طی روزهای گذشته تصاویری از نیروهای امنیتی رژیم منتشر کرده اند که در حال تخریب نمادهای عاشورایی در مناطق مختلفی از این کشور هستند.

الوفاق همچنین اعلام کرد نیروهای امنیتی رژیم هتک حرمت به نمادهای عاشورایی را همچنان ادامه می‌دهند و این امر با محاکمه‌های ظالمانه و بازداشت‌ها و تبلیغات رژیم برای برگزاری انتخابات به منظور تحکیم استبداد و ظلم و ستم در بحرین همزمان شده است.

تظاهرات خشمگین مردم بحرین در اعتراض به تخریب نمادهای عاشورایی ادامه دارد

تظاهرات مردم بحرین نسبت به تخریب نمادهای عاشورایی توسط نیروهای امنیتی رژیم همچنان ادامه دارد.

منطقه رأس رمان در مرکز منامه پایتخت شاهد تظاهرات خشمگین مردم در اعتراض به تجاوزهای ادامه دار از سوی ایادی دستگاه‌های امنیتی رژیم علیه مناسک دینی در بزرگداشت عاشورا است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات در حالی که پارچه نوشته هایی همراه داشتند، رژیم بحرین را مسؤول این تجاوزها دانسته و آمادگی خود را برای دفاع از مقدسات و مناسک دینی ابراز کردند.

رژیم بحرین علاوه بر تخریب نمادهای عاشورایی و حسینی، به مراسم بزرگداشت محرم نیز حمله و آن را سرکوب می‌کند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت