نگران سونامی واردات در مقابله با تولید ملی هستیم

نگران سونامی واردات در مقابله با تولید ملی هستیم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان اینکه نتایج مذاکرات ۱+۵ هر چه که باشد باید زیرساخت های لازم برای حمایت از تولید داخل اعمال گردد، گفت: باید با یک برنامه ریزی منسجم از سونامی واردات جلوگیری کنیم.

محمدرضا نجفی منش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به مراحل پایانی مذاکرات  1+5 مسئولان باید مدیریت لازم را در کنترل حجم واردات به کشور اعمال کنند، اظهار داشت: نتایج مذاکرات هر چه که باشد باید زیرساخت های لازم برای حمایت از تولید داخل اعمال گردد.

 وی با بیان اینکه تجربه نشان داده هر زمان که درآمدهای ارزی کشور افزایش می یابد بخش تولید با بی مهری مسئولان تصمیم گیر روبه رو می‌شود، افزود: باید با یک برنامه ریزی منسجم از سونامی واردات جلوگیری کنیم در غیر این صورت وضعیت تولید داخلی نه تنها پیشرفتی نخواهد داشت بلکه عقبگرد خواهد کرد.

 عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالان بخش خودرو منتظر نتایج مذاکرات 1+5 برای افزایش حجم همکاری های خود در سطح بین المللی هستند، تصریح کرد: در صنعت خودرو باید با ایجاد همکاری‌های مشترک بین المللی مسیر را برای صادرات قطعات و خودروهای تولید داخل فراهم کرد نه آنکه باز تجربه مونتاژ و وضع قراردادهای غیر عادلانه را دنبال کنیم.

 انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه