پیگرینی: منچستریونایتد نسبت به فصل گذشته فرق چندانی نکرده است

پیگرینی: منچستریونایتد نسبت به فصل گذشته فرق چندانی نکرده است

خبرگزاری تسنیم: به عقیده سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی، شیاطین سرخ با وجود ۱۵۰ میلیون پوندی که تابستان امسال صرف خرید بازیکنان جدید کردند، نسبت به فصل گذشته چندان قویتر نشده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه جدال تیم‌های من‌سیتی و من‌یونایتد در دربی شهر منچستر، مانوئل پیگرینی سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر روی زخم‌های این فصل همسایه قرمزپوش خود نمک ریخت و گفت که با وجود اضافه شدن ستاره‌های بزرگی مانند آنخل دی‌ماریا و رادامل فالکائو به ترکیب شیاطین سرخ، این تیم تفاوت محسوسی نسبت به فصل گذشته نکرده است.

پیگرینی که شاگردانش در فصل گذشته لیگ برتر در هر دو دربی رفت و برگشت منچستریونایتد را شکست دادند (4 بر یک در خانه و 3 بر صفر خارج از خانه) درباره وضعیت فعلی شیاطین سرخ اظهار داشت: منچستریونایتد مانند فصل گذشته است. به نظر من بازیکنان بسیار بزرگی به این تیم اضافه شده‌اند اما منچستریونایتد در مقطعی قرار دارد که سرمربی این تیم کارش را به تازگی آغاز کرده است و بازیکنان جدید این تیم نیز هنوز با هم هماهنگ نشده‌اند. من هم فصل گذشته شرایطی مشابه را تجربه کردم و حالا منچستریونایتد در چنین شرایطی قرار گرفته است.

پیگرینی در ادامه اعتراف کرد که در تابستان امسال رئال مادرید به آبی‌پوشان شهر منچستر پیشنهاد خرید آنخل دی‌ماریا را داده است اما بنا به محدودیت‌هایی که قانون بازی جوانمردانه مالی پیش پای من‌سیتی گذاشته بود این تیم نتوانست بال آرژانتینی کهکشانی‌ها را بخرد و شاهد پیوستن وی به منچستریونایتد بود.

پیگرینی خاطرنشان کرد: به نظر من توضیح این مسئله بسیار آسان است و تصور می‌کنم که همه شما از موضوع باخبر هستید. ما اما یک مانع مهم پیش روی خود می‌دیدیم و نمی‌توانستیم پولی را که من‌یونایتد برای دی‌ماریا پرداخت، خرج کنیم. ما امسال هم برای تعداد بازیکنانی که می‌توانیم جذب و پولی که می‌توانیم صرفه خرید آنها کنیم، محدودیت داریم. این یک مسئله کاملاً واضح است.

با وجود آنکه وضعیت منچسترسیتی در یک دو هفته اخیر جالب نبوده است و این تیم از سه بازی اخیر خود نتوانسته حتی یک پیروزی کسب کند، پیگرینی معتقد است که تیمش برای بردن دربی تحت فشار قرار ندارد.

وی تصریح کرد: من نمی‌دانم این فشاری که شما از آن می‌گویید چیست. شما می‌توانید چنین دیدگاهی داشته باشید اما تحلیل عملکرد تیم در فصلی که تنها سه ماه از آغاز آن گذشته و شما تنها 9 بازی در آن انجام داده‌اید، سخت است. در این مقطع از فصل هیچ تیمی نمی‌داند حتی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند یا نه.

تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی فرداشب (یکشنبه) از ساعت 17 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon