لادن طباطبایی: ارتباط دادن اسیدپاشی‌های اخیر به دین خنده‌دار است


لادن طباطبایی: ارتباط دادن اسیدپاشی‌های اخیر به دین خنده‌دار است

خبرگزاری تسنیم: لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اسیدپاشی‌های اخیر به جز از یک ذهن بیمار نمی‌تواند از جای دیگری منشأ داشته باشد و ارتباط دادن این موضوع با دین خنده‌دار است.

 

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،«لادن طباطبایی» پیرامون حادثه اسیدپاشی‌‌های اخیر گفت: این اتفاق یک فاجعه بزرگ است. باور کردن این همه بی‌رحمی و سنگدلی کار ساده‌ای نیست.جای تاسف دارد که فردی به ذهن بیمارش اجازه می‌دهد که دست به چنین عمل وحشیانه‌ای بزند و دختر جوانی را به اسم امر به معروف،  محکوم  و  او را مجازات کند.

وی ادامه داد: هیچ کسی نمی‌تواند باور کند فردی با این ذهن بیمار، قصد اصلاح جامعه و پیروی از امر به معروف و نهی از منکر را داشته است. این فرد بی‌شک یک بیمار بوده و درست مانند قاتلی که قصد ارتکاب قتل‌های زنجیره‌ای دارد، برای کارش برنامه‌ریزی کرده است.

او اضافه کرد: این رفتار به جزء از یک ذهن بیمار نمی‌تواند از جای دیگری سر منشاء گرفته باشد و ارتباط دادن این موضوع با دین خنده دار است.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌های خارجی و رسانه‌های همسو داخلی این موضوع را در آستانه محرم به دین ربط می‌دهند تصریح کرد:این فاجعه مختص به کشور ما نیست. در تمام دنیا حتی کشورهای پیشرفته، ما شاهد اتفاقات تلخی از این دست هستیم که افرادی که اختلالات روانی دارند در مقطعی با انجام کارهایی شنیع و غیر انسانی امنی کشورشان را به خطر می‌اندازند و رعب وحشت را در کشورشان ایجاد می‌کنند. وقتی این موضوع رخ می‌دهد نباید اساس آن کشور و  اتفاقاتی که در آن رخ داده را زیر سوال برد. چرا که یک ذهن بیمار در هر شرایطی با هر اسمی و دغدغه‌ای ممکن است دست به چنین اعمال غیر انسانی بزند.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین ما با پیگیری این موضوع، به شدیدترین حالت ممکن با افرادی که دست به این کار زدند برخورد کند؛چرا که این موضوع باعث خدشه دار شدن  چهره دین و کشور ما شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon