تاکید رئیس رژیم صهیونیستی بر تداوم شهرک‌سازی در قدس اشغالی

تاکید رئیس رژیم صهیونیستی بر تداوم شهرک‌سازی در قدس اشغالی

خبرگزاری تسنیم: رئیس رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن خواسته‌های جامعه جهانی برای توقف شهرک‌سازی‌ها، بر تداوم شهرک‌سازی در قدس اشغالی به صورت علنی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «رووین ریولین» در مصاحبه با روزنامه «اسرائیل امروز» گفت که ساخت و سازها در قدس باید در روز روشن انجام شود نه اینکه صدور مجوزها مخفیانه صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ساخت و سازها در همه محله های شهر قدس از جمله در گیلو و رمات شلومو گفت: اینها محله های قدس است و اختلافی بر سر آن نیست و بهتر است به صراحت به همه طرفداران خود در جهان بگوئیم که این موضوع نباید بار دیگر در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص ترس از وقوع انتفاضه در قدس نیز تصریح کرد: به نظر می رسد که طرف فلسطینی درک می کند که انتفاضه ممکن است خطرات زیادی را برای آنها در بر داشته باشد، باید بدانیم که چگونه در لحظات دشوار بر اختلافات غلبه کنیم و هر طرفی باید برای متقاعد کردن طرف دیگر برای مذاکره درباره هر چیزی که قابل مذاکره است، تلاش نماید.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فلسطینیان آمادگی اجرای مذاکرات حقیقی برای صلح را دارند، اظهار داشت: فلسطینیان رویکردهای مختلفی دارند و متاسفانه برخی تشکیلات حق موجودیت اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد، مذاکره با فلسطینیان زمانی میسر است که آنها بخواهند درباره زندگی و همکاری کامل و صلح دائمی مذاکره نمایند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان