استرداد کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی از امارات

استرداد کلاهبردار 120 میلیاردی از امارات

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس بین الملل ناجا از استرداد یک کلاهبردار ایرانی از کشور امارات خبر داد که به اتهام جعل، پولشویی و کلاهبرداری به مبلغ ۱۲۰ میلیارد متهم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار مسعود رضوانی با اشاره به دستگیری تبعه ایرانی به اتهام کلاهبرداری در امارات، اظهار داشت: پلیس بین الملل ناجا با استفاده از ظرفیت‌های بین المللی و پلیسی خود توانست «ا. خ» را که متهم به کلاهبرداری است از کشور امارات متحده عربی به کشور مسترد کند.

وی افزود: پلیس بین الملل با توجه به اعلام مرجع قضائی (شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان)، متهم مذکور را به اتهام جعل، پولشویی و کلاهبرداری به مبلغ 120 میلیارد ریال تحت پیگرد بین المللی قرار داد.

به گفته این مقام ارشد انتظامی پس از انجام بررسی‌های لازم و جستجو در بانک‌های اطلاعاتی، مشارالیه در کشور امارات ردیابی و مراتب به اینترپل این کشور اعلام شد، پلیس امارات بنا به درخواست پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، متهم یاد شده را مورد پیگرد قرار داد به طوری که وی در حین تردد در فرودگاه دبی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی امارات ارجاع داده شد.

رضوانی تصریح کرد: این فرد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس کشور امارات و سیر مراحل قانونی به کشور ایران بازگردانده شد؛ این فرد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) دستگیر و پس از سیر مراحل اداری در فرودگاه و انجام تحقیقات فنی و تخصصی به پلیس اطلاعات فرودگاه تحویل تحویل شد.

وی تأکید کرد: متهم مذکور پس از انجام سیر مراحل قانونی به شعبه قضائی رسید گی کننده پرونده در اصفهان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon