تشکیل کمیسیون ویژه‌ "بررسی لایحه خارج از رکود" در مجلس/ اتمام بررسی لایحه مالیات‌های مستقیم

تشکیل کمیسیون ویژه‌ "بررسی لایحه خارج از رکود" در مجلس/ اتمام بررسی لایحه مالیات‌های مستقیم

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کمیسیونی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس در رابطه با لایحه خارج از رکود دولت خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد رجایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: یکی از مسائل مطرح در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه خارج از رکود دولت است که در رابطه با بررسی این لایحه اقدامات موثری انجام شده است.

وی افزود: به منظور بررسی لایحه خارج از رکود دولت کمیسیون ویژه‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی تشکیل می‌شود.

رجایی با اشاره به این مطلب که کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی لایحه مالیات‌های مستقیم را به اتمام رسانده است، گفت: در همین رابطه بخش‌هایی از این لایحه نیازمند بررسی بیشتر بود که مجددا به دولت ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد مجلس نیز از وزرا برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان دعوت می‌شود که در همین رابطه هفته گذشته وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به چند سئوال به صحن علنی مجلس دعوت شد.

نماینده مردم گناباد درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تغییرات اخیر درحوزه فرمانداری مشهد، فرماندار جدید شهرستان گناباد هنوز منصوب نشده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل وزارت کشور برای هرگونه تغییر در بخش‌های مدیریتی با نمایندگان مردم این شهرستان خوب است و وزیر کشور برای هرگونه جابجایی نمایندگان شهرستان گناباد را در جریان می‌گذارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای اختصاص بودجه به مناطق محروم در بودجه امسال 2درصد بوده است که این 2 درصد به شهرستان‌های گناباد و بجستان اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon