کلانتری: از لیست پرسپولیس خبر ندارم اما خوشحال می‌شوم به این تیم بروم

کلانتری: از لیست پرسپولیس خبر ندارم اما خوشحال می‌شوم به این تیم بروم

خبرگزاری تسنیم: هافبک صبای‌ قم گفت: از لیست خرید پرسپولیس اطلاع ندارم اما از اینکه در این لیست قرار بگیرم استقبال می‌کنم.

ایوب کلانتری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال گفت: مقابل استقلال نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و به حریف اجازه ندادیم بر توپ و میدان مسلط شود و به نوعی آنها را از کار انداختیم.

وی ادامه داد: شناخت کامل مرفاوی از تفکرات قلعه‌نویی بود که کمک زیادی کرد تا  حریف به خوبی برای ما آنالیز شود و در میدان کار راحت‌تری پیش‌رو داشته باشیم. این تساوی ارزشمند بود و باید تلاش کنیم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

هافبک صبای قم در مورد گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند اما به خاطر نبود دوربین تلویزیونی دیده نشد، اظهار داشت: مهم نیست گلم دیده نشد چرا که من این گل را برای تیمم به ثمر رساندم و خوشحالم که باعث شد بازی را نبازیم. هفته گذشته گلی که همبازیم جلال‌ علی محمدی مقابل گسترش‌فولاد به ثمر رساند به مراتب زیباتر از گل من به استقلال بود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که شایعه شده در لیست خرید پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم  قرار گرفته است، تصریح کرد: من از لیست خرید پرسپولیس اطلاع ندارم اما از اینکه در لیست خرید این تیم قرار بگیرم استقبال می‌کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس اگر واقعا مرا می‌خواهد باید با باشگاه مذاکره کند چراکه با صبا قرارداد دارم و تابع تصمیمات باشگاه هستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon