اظهار بی‌اطلاعی سازمان‌های شهرداری تهران از پرونده شاکی ۵۰۰ میلیارد تومانی


اظهار بی‌اطلاعی سازمان‌های شهرداری تهران از پرونده شاکی 500 میلیارد تومانی

خبرگزاری تسنیم:عضو کمیسیون عمران شورای شهر، از بی‌اطلاعی سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران درباره تشکیل پرونده شکایت ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، درباره انتشار خبری درباره ادعای یک فرد مبنی بر اینکه مکان احداث یکی از اتوبان‌های تهران متعلق به اوست، اظهار داشت: ممکن است برخی افراد مدعی مالکیت زمینی شوند اما پیگیری‌های بنده درباره این موضوع از سازمان‌های مربوطه شهرداری تا این لحظه بیانگر این است که اتفاق ویژه‌ و خاصی رخ نداده است.

وی ادامه داد: به طور کلی پرونده‌هایی مربوط به معارضین،‌ ادعای مالکیت و اختلاف نظرها وجود دارد و در دادگاه‌ها در دست بررسی قرار دارد،‌ این موضوع نیز مورد خاص و پیچیده‌ای نیست و مانند سایر تملک‌هاست که ممکن است یا درباره آن توافق نشده یا فردی ادعا کرده که یک پلاک متعلق به آن بوده و حالا در دادگاه اقامه دعوا کرده است. این موارد به صورت عمومی توسط دفتر حقوقی و سازمان املاک شهرداری پیگیری‌ می‌شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه درباره بزرگراه‌ها نیز مواردی وجود دارد اما پرونده‌های پیچیده‌ای نیست، تصریح کرد: درباره این موضوع که آقای  سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور به آن اشاره کرده است، همه سازمان‌های مربوطه شهرداری از اینکه مورد خاصی پیش آمده باشد یا از آنها برای استعلام درخواست شده باشد،‌اظهار بی اطلاعی کردند. درصورتی که موضوع طرح شده جزء موارد عادی باشد به صورت معمول مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon