راهپیمایی کاروان "عاشورائیان ظلم ستیز" در خراسان رضوی برگزار می‌شود

راهپیمایی کاروان "عاشورائیان ظلم ستیز" در خراسان رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: همزمان با روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و تقارن با قیام عاشورا، کاروان عاشورائیان ظلم ستیز که متشکل از دانشجویان و دانشگاهیان خراسان رضوی است در این استان و شهر مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، هادی باادب صبح امروز در نشست خبری خود در رابطه با ارائه برنامه‌های روز 13 آبان بسیج دانشجویی خراسان رضوی اظهار کرد: کاروان عاشوراییان ظلم ستیز به دلیل تقارن دو روز 13 آبان ماه و قیام امام حسین (ع) نام گذاری شده است.

وی افزود: این کاروان روز سه شنبه ساعت 7و 30 دقیق صبح از از محل دانشکده پرستاری واقع در چهارراه دکتری مشهد حرکت کرده و به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) راهپیمایی خود را برگزار می‌کنند.

باادب گفت: همچنین در طول این راهپیمایی 2 مکان برای به آتش کشیدن برچم مستکبرین جهانی یعنی اسرائیل، آمریکا و انگلیس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بسیج دانشجویی خراسان رضوی در همین راستا از اقضار مختلف دعوت به عمل می‌آورد تا در کنار دانشجویان و دانشگاهیان استان و همچنین مسئولان، علما و اعضای شورای شهر به راهپیمایی 13 آبان رنگ و بوی دیگری ببخشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon