آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان اردبیل ارائه می‌شود

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان اردبیل ارائه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی برای ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی برای مددجویان در سطح استان اردبیل ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صفر توحیدی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: امسال برای 296 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند جویای کار در استان اردبیل کاریابی شده و هم‌اکنون مشغول به کار و کسب درآمد هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل تصریح کرد: کاریابی برای مددجویان از جمله فعالیت های حوزه‌ اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد بوده تا از این طریق به توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه کاریابی برای متقاضیان از طریق مراکز مشاوره و راهنمایی اشتغال در سطح استان که طرف قرارداد با این نهاد مقدس بوده انجام می شود، افزود: در حال حاضر افراد معرفی شده در شرکت ها، کارخانجات و مؤسسات غیردولتی مشغول به فعالیت هستند.

توحیدی با تشریح اینکه استعدادسنجی، مشاوره‌ شغلی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و همکاری با کارفرمایان برای کاریابی برای مددجویان از جمله برنامه های حوزه‌ اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد به شمار می‌ آید، گفت: این امور برای مددجویانی که توانایی انجام کار را دارند صورت می گیرد تا به این طریق آنان نیز بتوانند به استقلال اقتصادی دست یابند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل بیان کرد: این نهاد مقدس به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت است تا انحرافی در برنامه‌ی خوداتکایی آنان پیش نیاید.

وی ارائه‌ آموزش های فنی و حرفه‌ای، مشاوره های شغلی و نظارت و رسیدگی بر روند مراحل خودکفایی را از دیگر برنامه های حوزه‌ اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل عنوان کرد.

توحیدی افزود: این نهاد با اولویت قراردادن زمینه‌ ایجاد اشتغال افراد و خانواده های تحت حمایت در قالب طرح های کارانگیزی،‌ توان افزایی و خودکفایی گسترش فقر را کنترل کرده و منجر به پویایی و شادابی جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon