آیت‌الله علم‌الهدی: دستگاه قضا سریعاً عاملان اسیدپاشی را شناسایی کند

آیت‌الله علم‌الهدی: دستگاه قضا سریعاً عاملان اسیدپاشی را شناسایی کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به اینکه تصویب قانون حمایت از آمران به معروف در مجلس بسیار ارزشمند است، گفت: قوه قضائیه سریعاً عاملان اسیدپاشی را شناسایی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در گردهمایی متولیان امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌رضوی، اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات مناسبی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در مشهد و سطح خراسان‌رضوی درحال انجام است.

وی با بیان اینکه باید قدردان مجاهدت‌ها فعالیت‌های امران به معروف و نهی از منکر باشیم، افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گسترش پیدا کند و به‌صورت مطلوب اجرایی شود، مسئله ولایتمداری نیز در جامعه بیش از گذشته جامعه نمایان و جاری می‌شود.

امام جمعه مشهد مقدس با تاکید براینکه اهتمام به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر امروز یکی از ضرورت‌های همه افراد در جامعه است، خاطرنشان کرد: ولایتمداری معلول، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به مسئله اسید پاشی گفت: متاسفانه سرو صداهایی که در این رابطه از سوی دشمنان نظام و برخی جریان‌های داخلی به راه افتاده است، تنها با هدف عداوت با نظام و سست ساختن و برخورد با پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است،‌ از همین رو قوه قضاییه سریعا عاملان اسیدپاشی را شناسایی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی داخلی و دشمنان اسلام به دنبال عداوت با ولایت هستند، گفت: تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط مجلس بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به این مطلب که متاسفانه برخی ارگان‌های رسانه‌ای داخلی همگام با رسانه‌های خارجی برای تضعیف جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی استفاده شود و حرکت در این مسیر نباید بصورت فردی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این مطلب که برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از طرفیت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها بهره گرفت، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به‌طور قطع آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند.

علم الهدی با بیان اینکه باید از برای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه باید از امکانات موجود بیشترین استفاده را برد، خاطر نشان کرد: مردم ولایی کشور برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر اماده هستند اما مسئولان برای مردم راهکاری ارائه نداده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که تذکر لسانی تنها راه انجام این فریضه دینی است، گفت: متاسفانه تنها برداشت مردم از امر به معروف و نهی از منکر تنها تذکر لسانی است در حالی که امر به معروف راه های بسیار مختلفی دارد که باید به‌دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon