کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س) سال ۹۴ در گچساران برگزار می‌شود

کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س) سال 94 در گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: کنگره بین المللی امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) سال آینده در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرزین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کنگره امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س)، این کنگره در سطح بین المللی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با تصمیماتی که از سوی مسئولان اتخاذ شده، قرار است کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) به کنگره بین المللی تغییر کند.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران خاطرنشان کرد: کنگره بین المللی امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در سال 94 در گچساران برگزار می‌شود.

بهمنی گفت: نخستین جلسه برنامه‌ریزی کنگره بین المللی امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) به احتمال فراوان از یک تا دو ماه دیگر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نخستین کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در شرایط مطلوبی برگزار شد و کیفیت برگزاری این کنگره ملی رضایت کننده بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران ابراز کرد: امیدواریم که برگزاری این کنگره خروجی‌های مثبت بسیاری برای شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

بهمنی از همه مسئولان دستگاه‌ها، ادارات و نهادها در سطح کشور، استان و شهرستان که در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این کنگره ملی همکاری و تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon