گلایه پدر قربانی اسیدپاشی از برخی رسانه‌ها در ربط دادن این جنایت با بدحجابی


گلایه پدر قربانی اسیدپاشی از برخی رسانه‌ها در ربط دادن این جنایت با بدحجابی

خبرگزاری تسنیم: آخرین وضعیت این قربانی اسیدپاشی را از پدرش جویا شدیم که صحبت‌های وی را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، سهیلا جُرکش، یکی از قربانیان اسیدپاشی که در نهم مهرماه در حالی که سوار بر خودروی شخصی در میدان بزرگمهر ورودی خیابان مشتاق در حال صحبت با تلفن همراهش بود، مورد حمله اسیدپاشی از سوی یک مرد قرار گرفت که پس از این حادثه سریعاً دختر جوان به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.

سهیلا بر اثر این سانحه از ناحیه هر دو چشم دچار آسیب جدی شد که با اصرار پدرش از بیمارستان اصفهان مرخص و به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد.

وی پس از بستری در بیمارستان تهران به‌دلیل شدت آسیب دیدگی یکی از چشمانش را از دست داد و تلاش پزشکان برای درمان یکی دیگر از چشمان سهیلا ادامه دارد تا وی را از نابینایی کامل نجات دهند.

سهیلا که برای درمان تخصصی‌تر و به‌دستور وزیر بهداشت به بیمارستان فارابی منتقل شد قرار است فردا مجدداً به زیر تیغ جراحان برود.

آخرین وضعیت این قربانی اسیدپاشی را از پدرش جویا شدیم که صحبت‌های وی را در ادامه می‌خوانید:

ناصر جُرکش پدر سهیلا، قربانی اسیدپاشی گفت: دخترم در حال حاضر کماکان بستری است و چندی پیش عمل گراف را نیز انجام داده است و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد، به همین دلیل زیاد نمی‌توانیم در کنارش باشیم.

وی افزود: فردا مجدداً باید عمل دیگری را انجام دهد که با توجه به موفقیت آمیز بودن عمل گراف امیدوارم عمل چشم دخترم نیز با موفقیت انجام شود.

پدر سهیلا در ادامه در خصوص هزینه‌های درمان گفت: تاکنون مبلغی از ما دریافت نشده و پس از حضور هاشمی وزیر بهداشت وعده داده شد همه هزینه‌های درمان را متقبل شوند.

ناصر جرکش در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پیگیری قضایی عامل پرونده اسیدپاشی اظهار داشت: پلیس آگاهی اصفهان کاملاً پیگیر این موضوع است و دائماً با ما در ارتباط هستند و مطمئن هستم به‌زودی دستگیر خواهد شد.

پدر سهیلا با گله از برخی رسانه‌ها که این جنایت را با برخی مباحث دیگر همچون بدحجابی مرتبط کردند، گفت: نمی‌دانم در پاسخ به برخی شایعات و صحبت‌هایی که حتی در رسانه‌ها اعلام می‌شود چه باید بگویم اما تنها می‌توانم بگویم که دخترم تازه از سفر مشهد بازگشته بود و دایی وی نیز سیدرسول موسوی شهید حرم است و زمانی که در حرم امام رضا(ع) بمب‌گذاری شد به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین دخترم زمانی که این جنایت برایش رخ داده است در خودروی شخصی خود بوده و در حال مکالمه با مادرش بوده که به‌یک‌باره مقدار زیادی اسید در داخل ماشین و روی بدن وی ریخته می‌شود.

پدر سهیلا با اشاره به اینکه باید با عامل این جنایت به‌گونه‌ای برخورد شود که دیگر کسی حتی جرأت تصور این کار را نیز نداشته باشد، گفت: هرگز از قصاص اسیدپاش نخواهیم گذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/*

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به‌معنای تأیید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon