کاهش ۵ درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس

کاهش 5 درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس

خبرگزاری تسنیم: بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری شاهد افت ۰.۰۷ تا ۵ درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن خرداد ۹۱ با بیشترین کاهش قیمت به ۸۱۷ هزار و ۲۷۵ ریال رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ امروز در حالی شاخص فرابورس با رشد 6.5 واحدی به کانال 857.5 واحد رسید که ارزش معاملات در 22 هزار و 459 نوبت و جابه جایی 157 میلیون اوراق، رقم 673 میلیارد ریال را به ثبت رساند.
در میان شرکت های فرابورسی نیز امروز بیشترین حجم و ارزش به خرید و فروش 27.7 میلیون سهم پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان تعلق گرفت؛ هرچند در پایان هر سهم با کاهش 0.4 درصدی به نرخ 2507 ریال رسید.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز اوراق اجاره رایتل با خرید و فروش 69 هزار و 920 برگه از بیشترین حجم معاملات برخوردار بود.
بر اساس پیام ناظر در روزجاری نماد معاملاتی بانک گردشگری و حق تقدم آن پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد، معامله شد و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، به منظور پرداخت سود علی الحساب ماهانه اوراق متوقف شد.
افزون بر این در بازار ETF، بیشترین حجم معاملات به مبادله 106 هزار و 721 واحد صندوق سرمایه گذاری اطلس اختصاص داشت.
این گزارش می افزاید: بازار امتیاز تسهیلات مسکن شاهد افت 0.07 تا 5 درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن خرداد 91 با بیشترین کاهش قیمت به 817 هزار و 275 ریال رسید.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه