آغاز لیگ دسته یک والیبال از ۲۸ آبان با ۱۸ تیم

آغاز لیگ دسته یک والیبال از 28 آبان با 18 تیم

خبرگزاری تسنیم: لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌ه‌های ایران از ۲۸ آبان با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه قرعه‌کشی لیگ دسته یک صبح امروز (شنبه) دهم آبان‌ ماه با حضور نمایندگان تیم‌ها و مقامات سازمان لیگ برگزار  شد. بر این اساس مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال از 28 آبان با شرکت 18 تیم در قالب 2 گروه 9 تیمی آغاز می‌شود. در این مرحله تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند تا تکلیف 4 تیم صعود کننده از هر گروه به مرحله پلی آف مشخص شود.

بدین ترتیب تیم‌های میزان فردا مشهد، شهرداری نیشابور، کاله جوان آمل،‌ عقاب نهاجا، شهرداری 18 خرداد پیشوا، سفیر قم، شهرداری جوان ارومیه،‌ ملوان و پدافند تهران در گروه اول قرار گرفتند و تیم‌های گل‌گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان، شهرداری اراک، مناطق نفت خیز جنوب، کاشی بیستون کرمانشاه، ذوب آهن اصفهان، گروه صنعتی بارز کرمان، پتروشیمی مارون ماهشهر و پدافند اصفهان نیز در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.  

تیم‌های مقاومت بسیج و ستارگان جوان مازندران نیز خواستار حضور در لیگ دسته یک هستند که در صورت عمل به تعهدات خود تا روز شنبه آینده، جواز شرکت در رقابت‌ها را به دست آورده و به جدول این رقابت‌ها اضافه می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام سازمان لیگ، فینال لیگ دسته یک در روز 26 یا 28 اسفند و به صورت تک بازی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon