مدیرعامل پاس همدان: صحبت‌های «باج‌بگیرها» درست نیست

مدیرعامل پاس همدان: صحبت‌های «باج‌بگیرها» درست نیست

خبرگزاری تسنیم: مدریرعامل باشگاه پاس همدان گفت: یک عده باج‌بگیر صحبت‌هایی را مطرح کردند که اصلا درست نیست.

بهرام یدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ادعای برخی از بازیکنان جدا شده پاس همدان  و همچنین سرمایه‌گذاری که قرار بود باشگاه الوند همدان را از وی خریداری کند، گفت: این صحبت‌های بی‌پروا شایسته پاس و تشکیلات باشگاه نیست. از طریق وکیل باشگاه پیگیر این ادعاها خواهیم بود و مراتب را به مراجع قانونی ارائه می‌دهیم.

وی با انتقاد از بازیکنانی که مدعی شدند، سرشان کلاه رفته است، گفت: یک عده باج‌گیر صحبت‌هایی را مطرح کردند که اصلا درست نیست. بازیکنی ادعا کرده که 7 سال عضو در تیم پاس همدان بوده ولی باید دید که او چقدر برای این تیم بازی کرده است. او سال گذشته تنها در دو بازی آن هم 34 دقیقه برای پاس بازی کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تصریح کرد: با هیچ‌کس مشکلی نداریم. صحبت‌های مطرح شده این بازیکنان کذب محض است. بازیکنانی که جایی در پاس نداشتند، تصمیم گرفتند که برای تیم حاشیه‌سازی کنند.

یدی با اشاره به اظهارات حسین دائمی سرمایه‌گذاری که قصد داشت باشگاه الوند همدان را از وی خریداری کند، گفت: این شخص تخصصی در فوتبال ندارد و زمانی که متوجه شدیم این کاره نیست باشگاه را به وی ندادیم. امسال قصد تیم‌داری نداشتم و قرار بود امتیاز آن به سپیدرود رشت واگذار شود اما مسئولان گفتند تیم از استان خارج نشود. در همین راستا، دائمی قصد گرفتن باشگاه را داشت ولی زمانی که متوجه شد باید پول دهد و چیزی عایدش نمی‌شود، انصراف داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon