محرمی با موتور به درفشی‌فر آمد/ خمیازه‌های بازیکن ناراضی!

محرمی با موتور به درفشی‌فر آمد/ خمیازه‌های بازیکن ناراضی!

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با موتور سیکلت به محل تمرین این تیم آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که قرار بود تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شود با 30 دقیقه تأخیر و از ساعت 15:30 آغاز شد.

* مجتبی محرمی، پیشکسوت پرسپولیس که چند وقتی است در تمرین این تیم حضور پیدا می‌کند امروز با یک دستگاه موتورسیکلت به تمرین آمد. همچنین رضا وطنخواه و ضیاء عربشاهی، دیگر پیشکسوتان پرسپولیس در محل تمرین حضور داشتند.

* خبرنگاران ابتدا پشت در ورزشگاه درفشی‌فر بودند اما از ساعت 14:45 و با هماهنگی درخشان به داخل مجموعه آمدند.

* هواداران پرسپولیس در مورد مصاحبه‌ شب گذشته امیر جعفری که در آن تأکید کرده بود استقلال، پرسپولیس را در دربی لِه می‌کند بحث می‌کردند.

* در آغاز تمرین رضا حقیقی و محمد عباس‌زاده با بازیکنان جوان پرسپولیس کشتی می‌گرفتند که این مسئله باعث تعجب و خنده همه شده بود.

* نیلسون، دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس با تیم تمرین نکرد و با گذشت 45 دقیقه از آغاز تمرین سرخپوشان ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* در شرایطی که تمرین روز گذشته پرسپولیس تعطیل بود، بازیکنان اصلی که مقابل پیکان بازی کرده بودند، امروز برای دقایقی به ریکاوری پرداختند، میثم حسینی و محمد نوری نیز با سرخپوشان تمرین نکردند.

* امید عالیشاه و محسن بنگر پس از تمرینی سبک به رختکن رفتند.

* بازیکنانی مانند رضا حقیقی، محمدرضا خانزاده، هادی نوروزی، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی پس از ریکاوری و چند دقیقه بازی آقاوسط با عبدی به دیگر بازیکنان ملحق شدند.

* حدود 20 هوادار در محل تمرین حاضر بودند.

* در حالی که پس از تغییر اسپانسر باشگاه پرسپولیس بازیکنان و مربیان این تیم با برند آلشپورت در تمرینات حضور پیدا می‌کنند اما حمید درخشان و برخی بازیکنان با کاپشن‌های برند ماکرون تمرین می‌کردند.

* از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس مقابل پیکان فقط پیام صادقیان از ابتدا با بازیکنان ذخیره تمرین کرد. نکته جالب اینجا بود که صادقیان نسبت به روزهای گذشته انگیزه لازم را در تمرین نداشت و حتی برای دقایقی خمیازه کشیدنش کنار تیرک یکی از دروازه‌ها سوژه عکاسان شده بود.

* شاگردان درخشان پس از دویدن و انجام حرکات کششی استارت‌های سرعتی و استقامتی را در دستور کار داشتند. در قسمت بعدی بازیکنان زیر نظر درخشان پاسکاری تحت فشار را انجام دادند که در این قسمت درخشان با توقف تمرین به بازیکنان توضیح می‌داد که چطور زمانی که در شرایط سخت گیر می‌کنند توپ را از موقعیت خارج کنند و به هم‌تیمی‌های‌شان برسانند.

* پس از 45 دقیقه از آغاز تمرین پرسپولیس باران در ورزشگاه درفشی‌فر شروع به باریدن کرد.

* با توجه به اینکه هوا امروز ابری و گرفته بود از اوایل تمرین نورافکن‌های ورزشگاه درفشی‌فر روشن شد.

* بازیکنان در بخشی از تمرین به مرور کارهای تاکتیکی و ارسال توپ روی دروازه پرداختند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon