احمدی‌نژاد هدفمندسازی یارانه‌ها را به انتخاب آقای مشایی گره زد

احمدی‌نژاد هدفمندسازی یارانه‌ها را به انتخاب آقای مشایی گره زد

خبرگزاری تسنیم: یک داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد هدفمندسازی یارانه‌ها را به انتخاب آقای مشایی گره زد و تبلیغات ناشدنی انجام داد تا مردم را به طمع بیندازد تا به مشایی رای دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، محمدحسن قدیری ابیانه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از سخنرانی اسفندیار رحیم‌مشایی و محمود احمد‌ی‌نژاد، اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد در سفرهای استانی نمایش‌های مضحکی را برای معرفی و حمایت از آقای مشایی انجام داد و این پول را از بیت‌المال خرج کرد؛ میلیاردها تومان در استادیوم آزادی با این هدف هزینه کرد.

وی افزود: می‌خواهم بگویم آقای احمد‌ی‌نژاد! دم خروس بیرون زده است و دم خروس امروز پیدا شد، امروز معلوم شد که تمام این سفرها و هزینه‌ها برای تبلیغ آقای مشایی بود.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد! شما افرادی که در سال 84 به جنابعالی رای داده‌اند را خجالت‌زده‌ کردید؛ آنها دعا کردند تا شما رئیس‌جمهور شوید اما شما در تلویزیون از مشایی همانند یک معصوم تعریف می‌کنید و به عنوان رئیس‌جمهور ایران اعلام می‌کنید که آقای چاوز بدون تردید حضرت مسیح را مشایعت خواهد کرد؛ با نگاهی که شما به آقای مشایی دارید و اینقدر او را بزرگ می‌کنید حتما مشایی هم مسیح را مشایعت خواهد کرد و او هم رجعت خواهد کرد.

قدیری‌ابیانه تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد! فکر کرده‌اید مردم احمق هستند و این سوءاستفاده‌ها را نمی‌فهمند و نمی‌بینند.

وی ادامه داد: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد هدفمندسازی یارانه‌ها را به انتخاب آقای مشایی گره زد و تبلیغات ناشدنی انجام داد تا مردم را به طمع بیندازد تا به مشایی رای دهند.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: بنده نامزد اصولگرای مستقل ولایت‌مدار هستم تا آخر با جریانات طرفدار فتنه و جریان انحرافی مبارزه خواهم کرد.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: تا یک ساعت دیگر مجسمه‌های مستهجن سانسور شده در سایت من منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ی18

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon