رونق بورس به بودجه ۹۴ بستگی دارد

رونق بورس به بودجه 94 بستگی دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سابق شرکت بورس به نشانه های خروج اقتصاد از رکود اشاره کرد گفت: به طور قطع تا پایان سال، فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه به وجود می آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سنا، علی رحمانی، مدیر عامل سابق شرکت بورس در خصوص روند کنونی بازار سرمایه با اشاره به اینکه باید منتظر لایحه بودجه سال 94 بود،گفت: بودجه سال آینده می تواند تعیین کننده ، مسیر بازار سرمایه باشد.

به گفته وی باید منتظر ماند تا مشخص شود که در بودجه سال 94 برای صنعت مزیت ایجاد شده یا برعکس، هزینه های صنعت و تولید افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری نیکی گستر با اشاره به اینکه در بودجه سال 93، هزینه های صنعت افزایش یافت، افزود: نتیجه این اتفاق ریزش ادامه دار شاخص های بورس بود.

وی با اشاره به اینکه اکثر شرکت ها در شرایط خوبی قرار دارند، افزود: در حال حاضر فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد اما باید مدیریت ریسک در بورس انجام شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه ریسک در بازار سرمایه وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر شرکت هایی بیشتر مورد توجه بازار قرار دارند که ابهامات کمتری دارند.

مدیرعامل سابق شرکت بورس به نشانه های خروج اقتصاد از رکود اشاره کرد و ادامه داد: به طور قطع چهار تا پنج ماه پایانی سال، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه است.

وی به سهامداران توصیه کرد در فروش سهام عجله نکنند و برای خرید هم بهتر است با احتیاط  حرکت کنند.

رحمانی اظهار امیدواری کرد دولت لایحه بودجه سال آینده را به گونه ای طراحی کند که شرایط کسب و کار بهبود پیدا کرده و فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد شده و به دنبال آن بازار سرمایه نیز رونق بگیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه