حمایت از یک کاندیدا در گفتمان انقلاب / استقبال جبهه پایداری از کاندیداتوری جلیلی

حمایت از یک کاندیدا در گفتمان انقلاب / استقبال جبهه پایداری از کاندیداتوری جلیلی

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه از لبیک گفتن جلیلی به درخواست‌های مردمی استقبال می‌کنیم، اظهار داشت: انشاءالله شاهد حمایت طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی از یک کاندیدا خواهیم بود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در خصوص ثبت‌نام سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت:‌ جلیلی یکی از چهره‌های بسیار ارزشمند و توانمند انقلاب و جزو گفتمان انقلاب اسلامی است که جزو گزینه‌های اصلی جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی ادامه داد: از ثبت‌نام جلیلی استقبال می‌کنیم و خوشحالیم در حضور گفتمان‌های مختلف، بار گفتمان انقلاب فقط روی دوش لنکرانی نیست و جلیلی نیز این گفتمان را نمایندگی می‌کند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این موضوع را اتفاق خجسته‌‌ای می‌دانیم، خاطرنشان کرد: از اینکه جلیلی به درخواست‌های مردمی لبیک گفته و در انتخابات حاضر شده‌است، استقبال می‌کنیم و امیدواریم گفتمان انقلاب اسلامی در انتخابات تقویت شود و جبهه پایداری نیز تمام تلاش خود را در حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی انجام خواهد داد.

قاضی‌زاده در انتها افزود: همانطور که لنکرانی اعلام کرده بود، ان‌شاءالله با توجه به تنوع گفتمانی که در انتخابات به وجود آمده است، شاهد حمایت طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی از یک کاندیدا خواهیم بود.

انتهای پیام/ی47

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon