یک کلیپ‌ اهدایی به «شیار۱۴۳» منتشر شد+ فیلم

یک کلیپ‌ اهدایی به «شیار143» منتشر شد+ فیلم

خبرگزاری تسنیم: کلیپی از خاطره گویی مادر شهید حسین فرج پور در بخش کلیپ‌های اهدایی به «شیار ۱۴۳» سایت این فیلم قرارگرفته است. این کلیپ روایت روزهای جدایی و وصال این مادر شهید است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در بخش کلیپ های اهدایی به شیار 143 در سایت این فیلم، کلیپی از خاطره گویی مادر شهید حسین فرج پور قرار گرفته است. مادری چشم انتظار که بعد از سالها پیکر فرزندش شناسایی می شود.

پس از اولین اکران «شیار143» در جشنواره سی و دوم فیلم فجر، استقبال مخاطبان و ارگانها از مضمون دفاع مقدسی این فیلم دلیلی شد تا مادران شهید و مفقودین الاثر، این فیلم سینمایی را در اکران‌های خصوصی ببینند. اکثر این مادران قصه‌ی جدایی و انتظاری که در این فیلم شرح داده شده بود را زبانحال خود عنوان کردند.

آنچه می بینید روایت روزهای جدایی و وصال این مادر شهید است.

«شیار 143» درباره مادری است که پسرش به جبهه رفته و سال هاست که این مادر چشم به راه پسر جوانش است تا اینکه ...

طبق اعلام شواری صنفی نمایش، قرارداد اکران فیلم سینمایی «شیار 143» در گروه سینمایی آزادی به ثبت رسیده است و این فیلم پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اکران می‌شود.

«شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخته شده است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سی و دوم توانست جایزه بهترین فیلم مردمی، سیمرغ ویژه هیئت داوران برای کارگردانی را دریافت کرد. همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره به مریلا زارعی اهدا شد.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران