۳ حلقه مفقوده ایمنی در جاده‌های کشور/ ایمنی راه‌ها فاصله زیادی با استاندارد جهانی دارد

3 حلقه مفقوده ایمنی در جاده‌های کشور/ ایمنی راه‌ها فاصله زیادی با استاندارد جهانی دارد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ضعف مدیریت، کمبود اعتبار و نبود تکنولوژیهای روز سه عامل اصلی فاصله بسیار زیاد ایمنی راه ها و جاده های کشور با استانداردهای جهانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، محمدابراهیم محبی با تاکید بر ضرورت ارتقای ایمنی راه ها و جاده­ها گفت: درحال حاضر ایمنی جاده­های کشور در مقایسه با استانداردها و شرایط مطلوبی که مورد نظر است، بسیار فاصله دارد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه سازمان راهداری تلاش های بسیاری در حوزه تبدیل راههای اصلی به راههای شریانی انجام داده است اما هنوز در بسیاری از نقاط ارتباطی کشور با استانداردها فاصله زیادی داریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: با توجه به اینکه با تبدیل راه های اصلی به راههای شریانی در طول سال چند نوبت تزریق اعتبار و بودجه به منظور بهبود وضعیت این راهها انجام می گیرد در افزایش ایمنی تاثیر بسزایی دارد و راهها را از موقعیت مطلوب به سمت شرایطی که استاندارد است پیش می روند.

وی با یادآوری اینکه هنوز با شرایط استاندارد و ایده آل جاده ها فاصله داریم، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید بر اساس یک اولویت بندی وضعیت راه ها و جاده­ها بهبود یابند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه برخی نقاط در استانهای مختلف کشور به جاده‌های مرگ مشهور شده اند، افزود: تبدیل راههای اصلی به راههای شریانی و رفع نقاط حادثه خیز با اولویت بندی مشخص ما را از نقطه مطلوب به سمت شرایط  استاندارد هدایت می کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: ضعف مدیریت، کمبود اعتبار و نبود فناوریها و تکنولوژیهای روز سه عامل اصلی فاصله بسیار ایمنی راه ها و جاده ها با استانداردهای جهانی است که در سطح کلان بحث مالی و اعتباری اهمیت بسیاری دارد.

عضو  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مدیریتی در اشکال مختلف و به جد وجود دارد، یادآور شد: گاهی ضعف در شخصیت افراد مطرح و گاهی اختلاف سلیقه ها مطرح است که این مشکلات از لحاظ کارکردی در لایه های مدیریتی و عدم هماهنگی ها خود را نمایان می کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه