تشریح آخرین وضعیت مطالبات کارمندان و کارگران از دولت

تشریح آخرین وضعیت مطالبات کارمندان و کارگران از دولت

خبرگزاری تسنیم: رییس دیوان عدالت اداری ضمن تشریح آخرین وضعیت مطالبات کارگران، کارمندان و ایثارگران از دولت یازدهم گفت: دولت در حال تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات است و بخشی از مطالبات از جمله مطالبات ایثارگران پرداخت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده مطالبات کارمندان،‌کارگران و ایثارگران از دولت یازدهم گفت: این موضوع باید از دولت و مسئولان اجرایی سئوال شود اما تا جایی که اطلاع دارم، دولت بخشی از اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات را تامین و پرداخت کرده است و در خصوص سایر موارد نیز در حال تامین اعتبار هستند.

رییس دیوان عدالت اداری ادامه داد: این موضوع یک پرونده یا یک رای واحد نیست بلکه پرونده های مختلفی در ارتباط با مطالبات کارگران، حقوق معوقه و بخش های مختلف است.

حجت الاسلام منتظری توضیح داد: در گذشته، قانون یک سری مقرراتی را برای کارگران، کارمندان و ایثارگران پیش بینی کرده بود اما اعتبارات آن از سوی دولت پیش بینی نشده بود که هم اکنون در حال پیش بینی اعتبارات هستند.

این مقام عالی قضایی افزود: بخش عمده ای از مطالبات مربوط به ایثارگران، تامین اعتبار و پرداخت شده است اما جزئیات بیشتر باید از دولت سئوال شود.

به گفته حجت الاسلام منتظری، در هر صورت دولت موظف به پرداخت مطالبات است اما باید اعتبارات لازم پیش بینی شود.

وی در خصوص تفکیک شکایت‌های مربوط به دولت قبل و دولت فعلی نیز گفت: ما قائل به تفکیک نیستیم و هر شکایتی از هر دستگاه اجرایی صورت گیرد، در دیوان عدالت اداری مورد رسیدگی قرار می گیرد.

انهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon