تشکیل حساب ویژه برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی

تشکیل حساب ویژه برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تشکیل یک حساب ویژه تولید برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی خبرداد و گفت: پیش بینی شده تا از طریق این حساب خط اعتباری در قالب ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان ایجاد شود.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در روند بررسی لایحه خروج از رکود دولت، تمام تلاش خود را برای الحاق بندهایی به این لایحه برای حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داشته‌اند، اظهارداشت: اگر مواد الحاقی به لایحه بار مالی زیادی به دولت تحمیل نکنند تصویب و در نهایت بخش عمده ای از مشکلات تولیدکنندگان بر طرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تشکیل یک حساب ویژه تولید برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی خبرداد و افزود: پیش بینی شده تا از طریق این حساب خط اعتباری در قالب ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان ایجاد شود تا آنها بتوانند مشکلات مالیات، بیمه ، حقوق و مزایا و حمل و نقل و پرداخت هزینه های حامل‌های انژری خود را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه البته قرار شده اگر دولت خواستار ارائه یارانه به تولیدکنندگان است 50 درصد این یارانه‌ها را در قالب این حساب ویژه در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد، تصریح کرد: با اجرای این لایحه و موافقت دولت با الحاقیه‌ها به طور حتم حجم زیادی از مشکلات تولیدکنندگان در کمبود نقدینگی  و سرمایه اولیه برطرف می‌شود.

فولادگر اضافه کرد: امیدواریم پس از بررسی لایحه احکام بودجه که دو هفته‌ای طول می‌کشد لایحه خروج از رکود در دستور کار مجلس برای تصویب قرار گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه