بیش از۱۰۰ وام اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته‌امداد تفرش پرداخت شد


بیش از100 وام اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته‌امداد تفرش پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تفرش گفت: براساس آمارها در ۶ماهه نخست سال ۹۳ تعداد ۱۷۲ مورد وام در راستای اشتغالزایی به مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) تفرش پرداخت شده است.

قاسم مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درتفرش، با اشاره به اشتغال‌زایی و کارگشایی جوانان مشکل جدی است اظهار کرد: اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان جامعه را بصورت جدی دنبال می‌کنیم.

وی افزود: یکی از نشانه‌های پیشرفت در هر جامعه را در صد اشتغال نیروی کار آن جامعه می‌دانند یکی از معضلات هر جامعه می‌تواند بیکاری نیروی جوان و کارایی باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به عوامل مختلف در بیکاری گفت: تعدادی از جوانان به سبب عدم توان مالی، عدم تخصص کافی، عدم وجود بازار مناسب ارایه خدمات و کالا، عدم وجود محلی مناسب در راستای عرضه کالا و خدمات بیکار هستند.

مقدم تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال 172 وام اشتغال‌زایی از کمیته امداد و بانک‌ها به افراد تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده که این وام مبلغ 3 میلیارد و 368 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین الویت کاری برای مسئولان ما در سطح استان و شهر حل مشکل بیکاری جوانان خصوصا در طبقه تحصیل کرده که به یک معضل جدی تبدیل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ایجاد اشتغال گفت: 31 مورد وام اشتغال‌زایی و ایجاد مشاغل خانگی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برای افراد بیکار در نظر گرفته شده است.

مقدم تصریح کرد: این نهاد با ایجاد اشتغال و توانمند‌کردن خانواده‌هایی که تحت حمایت کمیته امداد هستند با همکاری بانک‌ها مبلغ 1 میلیارد و800 میلیون تومان وام به مددجویان و غیرمددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: مبارزه با فقر و رفع مشکلات و نیازهای مادی افراد نیازمند مناسب‌ترین کمک و شایسته‌ترین خدمت به محرومان است که این نهاد با تمام همت خود در این راستا در تلاش است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon