کاهش ۲.۵ درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن

کاهش 2.5 درصدی قیمت اوراق تسهیلات مسکن

خبرگزاری تسنیم: قیمت هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن امروز بین ۰.۲ تا ۲.۵ درصد کاهش یافت و اوراق تسهیلات مسکن بهمن ۹۱ با کاهش ۲.۵ درصدی به نرخ ۸۸۶ هزارو ۶۹۰ ریال رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ بازارهای فرابورس در اولین روز معاملاتی هفته شاهد معامله 209 میلیون و 43 هزار ورقه به ارزش هزار و 680 میلیارد ریال در 31 هزار و 612 نوبت بود و شاخص آیفکس نیز با 2.06 واحد کاهش به 863.42 واحد نزول کرد.
همچنین در میان شرکت های فرابورسی بانک دی، شهرسازی باغمیشه و پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از بیشترین حجم معاملات برخوردار بودند به طوری که به ترتیب 25.6 ،21.4 و 20.1 میلیون سهم آنها توسط سهامداران داد و ستد شد.
بر اساس این گزارش؛ قیمت هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن نیز امروز بین 0.2 تا 2.5 درصد کاهش یافت و اوراق تسهیلات مسکن بهمن 91 با کاهش 2.5 درصدی به نرخ 886 هزارو 690 ریال رسید.
همچنین در بازار اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم معاملات به مبادله 113 هزار و 110ورقه اوراق اجاره رایتل  تعلق داشت.
بر اساس پیام ناظر بازار نیز نماد های معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و همچنین معدنی و صنعتی گل گهر، پس از پرداخت سود علی الحساب ماهانه اوراق معامله شدند.
از سوی دیگر در بازار ETF، صندوق سرمایه گذاری آساس با معامله 529 هزار و 105 واحد بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه