طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها در مجلس بررسی می‌شود

طرح ساماندهی خدمات رسانی به روستاها در مجلس بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است مجلس این هفته طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها را مورد بررسی قرار داده و نمایندگان به این طرح رای لازم را بدهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افضلی فرد عصر امروز در دیدار با جمعی از روستاییان در شهر نمین اظهار کرد: یکی از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی توجه ویژه به روستاها است چرا که روستاها مهمترین رکن تولید به ویژه تولیدات بخش کشاوزی محسوب می‌شوند و حمایت از تولیدکنندگان روستایی زمینه حرکتی خوب را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم اقتصادمان را توانمندتر کنیم.

وی بیان کرد: در تقویت نقش روستاییان و حضور موثر آنها در عرصه تولید و خدمات کیفی‌تر به آنها عملیاتی شدن این طرح می‌تواند زمینه حمایتی خوب و موثر باشد که به طور قطع به جلوگیری از مهاجرت‌ها به ویژه مهاجرت‌ها به حاشیه شهرها و کم شدن فاصله شهر و روستا بیش از گذشته کمک می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تولیدات روستاییان گفت: اگر روستاهای ما توانمند شوند به یقین شهرهای ما آبادتر می‌شوند چرا که زمینه برای حرکت موثر و مفید در این حوزه فراهم می‌شود.

افضلی فرد با اشاره به پیگیری موضوعات مختلف به ویژه اتمام پروژه های زیرساختی در مساکن مهر به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم تصریح کرد: ما در شورای مسکن استان مشکلات و مواردی که در این زمینه مطرح شده مورد توجه و ارزیابی قرار دادیم و از وزیر راه و شهرسازی و قائم مقام وزیر در مسکن مهر خواسته‌ایم تا در این زمینه تسهیل خاص ایجاد کند.

وی نیاز مجتمع های مسکونی مهر را به تامین روشنایی معابر در شهرک‌ها و تامین آسفالت مورد نیاز در معابر و مدارس را یادآور شد و افزود: در ایجاد فضای سبز و دیگر زیرساخت‌های ساکنان مساکن مهر اقدامات عملی به انجام رسیده و حرکت های تحولی خوبی را در این حوزه شاهد هستیم که امیدواریم در این زمینه نتایج خوب، مفید و موثر به دست آید.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل تا پایان امسال خبر داد و گفت: این حرکت ها می تواند نتایج مفید و موثری را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon