یک سوم بنزین توزیعی در مشهد یورو۴ شد

یک سوم بنزین توزیعی در مشهد یورو4 شد

خبرگزاری تسنیم: توزیع بنزین یورو۴ در شهر مشهد به حدود یک میلیون لیتر در روز رسید؛ بر این اساس از حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین توزیعی دراین شهر، ۳۳ درصد آن کیفیت یورو۴ را داراست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: با توزیع حدود یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین یورو4 در شهر مشهد در روز جمعه (16 آبان)، حجم بنزین یورو4 توزیعی در این کلانشهر به 33 درصد رسید.

بر اساس این گزارش از 27 مهر ماه سال جاری توزیع بنزین یورو4 در شهر مشهد آغاز شد و تا روز جمعه 16 آبان در مجموع 38 میلیون و 841 هزار لیتر بنزین یورو4 در انبار نفت مشهد ذخیره شده است که 19 میلیون 410 هزار لیتر آن در سطح جایگاه های این شهر توزیع شده است.

این نوع بنزین هم اکنون در جایگاه های اطراف حرم مطهر و نیز مراکز شلوغ و پرتردد شهر مشهد توزیع می شود و و در حال حاضر 20 جایگاه از 54 جایگاه موجود در شهر مشهد بنزین یورو4 توزیع می‌کنند.

توزیع بنزین یورو4 از 27 مهر ماه با توزیع روزانه 500 هزار لیتر در شهر مشهد آغاز شده و با ایجاد زیرساخت های لازم و افزایش میزان بنزین یورو4 توزیعی، این کلانشهر به تدریج تحت پوشش کامل توزیع این فرآورده پاک قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه