اقدام موثری در رابطه با بیکاری کارگران ساوه نشده است


اقدام موثری در رابطه با بیکاری کارگران ساوه نشده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها با مسئولان به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مشکلات کاری و تعطیلی کارخانجات شهرصنعتی کاوه صحبت کرده‌ایم، اما تاکنون اقدام موثری را شاهد نبوده‌ایم.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساوه، با ابراز تاسف از عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگران پروفیل صفا از مسئولان خواست فکری به حال وضعیت وخیم خانواده‌های این کارگران که به سختی و با مشقت فراوان روزگارشان را سپری می‌کنند، بکنند و جلوی آسیب های متعددی که می تواند گریبانگیر این خانواده‌ها شود را بگیرند .

وی با اشاره به گزارش اخیر دولت درخصوص کاهش نرخ بیکاری و خروج اقتصاد کشور از تورم و رکود افزود: آیا آقایانی که این گزارش ها را به مردم می دهند موج بیکاری در شهرستان ساوه و تعطیل شدن کارخانجات بزرگترین شهر صنعتی کشور را نمی‌بینند؟ چراکه سفری که نتواند مشکل هزار کارگر پروفیل ساوه و سایر معضلات حاد استان مرکزی را رفع کند جنبه تشریفاتی دارد .

نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت در سفرشان به استان مرکزی به بررسی نرخ روبه رشد بیکاری در ساوه وزرندیه و مشکلات صاحبان صنایع رسیدگی نکردند؟ آیا واقعا از مشکلات صدها کارگر پروفیل که به هربهانه ای حقوقشان به تعویق می افتد خبر ندارند .

میرگلوبیات با اشاره به وضعیت معیشت کارگران گفت: آیا همین مسئولان می توانند فقط یک ماه همانند کارگری که حقوقش را دریافت نکرده و شرمنده زن و بچه اش هست زندگی کنند؟

وی افزود: بارها با مسئولان به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مشکلات کاری و تعطیلی کارخانجات شهرصنعتی کاوه صحبت کرده‌ایم، اما تاکنون اقدام موثری را شاهد نبوده‌ایم و بی تردید اگر آقایان گوش شنوا نداشته باشند مقدمات استیضاح نعمت زاده را فراهم می‌کنیم، چراکه برای ما وکیل ملت بودن افتخار است و نه وکیل الدوله بودن و آنجا که پای منافع مردم درمیان باشد به هیچ وجه مماشات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon