جذب سرمایه‌گذار مهم‌ترین اولویت شهرداری بوئین زهرا است


جذب سرمایه‌گذار مهم‌ترین اولویت شهرداری بوئین زهرا است

خبرگزاری تسنیم: شهردار بوئین زهرا گفت: یکی از بحث‌های جدی که در شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته است جذب سرمایه‌گذار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی صفری در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: یکی از بحث‌های جدی که در شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته است جذب سرمایه‌گذار است که این موضوع در شهرداری بوئین زهرا نیز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم مطرح است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم گام‌های خوبی برداریم.

وی افزود: امروز نمی‌توان هزینه شهرداری‌ها را با بودجه دولتی تأمین کرد چراکه قانون درستی برای درآمد شهرداری‌ها تدوین نشده و درآمد شهرداری‌ها تک بعدی تعریف و منحصر به ساخت و سازهای شهری شده است که به هیچ وجه جوابگوی هزینه‌های شهرداری نیست، بنابراین شهرداری‌ها باید با جذب سرمایه گذار زمینه رشد درآمد خود را فراهم کنند.

شهردار بوئین‌زهرا بیان کرد: در زمینه جذب سرمایه، شهرداری بوئین‌زهرا جزو 12 شهر نخست کشور قرار گرفت که در نمایشگاه سرمایه گذاری نیز شرکت کرده، و تمام تلاش خود را می‌کنیم  تا با اجرای پروژه های مهم و کلان زمینه درآمد پایدار و ایجاد اشتغال را برای شهر بوئین زهرا فراهم کنیم.

وی با اشاره به همکاری با شورای شهر تصریح کرد: تعامل شورای شهر و شهرداری بوئین‌زهرا بسیار مطلوب است چرا که شورای شهر بوئین زهرا افراد با تدبیر و آشنا به مسائل کلان شهری هستند و وظایف خود را با توجه به مسائل قومیتی و جناحی آمیخته نمی‌کنند.

صفری با بیان اینکه بوئین زهرا شاهراه ارتباطی شرق به غرب و شمال به جنوب است خاطرنشان کرد: دشت بوئین زهرا از نظر میراث فرهنگی و گردشگری دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon