دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی همدان به روسیه تا یک ماه آینده اعلام می‌شود


دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی همدان به روسیه تا یک ماه آینده اعلام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار همدان با بیان اینکه دستاوردهای سفر هیئت اقتصادی و مدیران همدان به روسیه تا یک ماه آینده به اطلاع مردم می‌رسد، گفت: مهمترین دستاورد این سفر، حضور تُجّار و بازرگانان روسی در همایش سرمایه‌گذاری همدان است.

محمدناصر نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: ستاد پیگیری مصوّبات، تعاملات و توافقات بین هیئت اقتصادی و مدیران استان همدان در سفر روسیه در حال تشکیل است و دستاوردهای سفر اخیر مدیران همدان به روسیه ظرف یک ماه آینده به اطلاع مردم می‌رسد.

وی یکی از مهمترین دستاوردهای سفر به روسیه را حضور تُجّار و بازرگانان روسی در همایش سرمایه‌گذاری همدان دانست و افزود: اتاق بازرگانی مشترک ایران با روسیه 33 درصد تولید ناخالص این کشور را تأمین می‌کند که در این راستا 5 نفر از اعضای این اتاق برای شرکت در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان که در 28 و 29 آبان ماه برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه وزیر تجارت و اقتصاد خارجی مسکو در همایش سرمایه‌گذاری همدان حضور دارد، گفت: وزارت امور خارجه برای حضور سفیران و تُجّار کشورهای مختلف برای حضور در این همایش هماهنگی لهای ازم را انجام داده است.

نیکبخت افزود: کمیته پیگیری مصوّبات، تفاهم‌نامه‌های همایش سرمایه‌گذاری نیز در استان همدان تشکیل شده تا بعد از اتمام همایش توسط دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها برای کسب رضای خدا و مردم همدان انجام می‌شود، عنوان کرد: در یک‌سال اخیر برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان همدان انجام شده که ایجاد بیش از 800 نفر بیمه شده جدید در هر ماه نشان از اثربخش بودن اقدامات دارد.

استاندار همدان اعلام کرد: شعار «همّت همگانی برای توسعه استان»، مدیریت جهادی و عزم ملّی و وعده‌های دولت تدبیر و امید به مرور در حال تحقق و اجرایی شدن است که تنها حمایت و پشتیبانی مردم می‌تواند در نتیجه‌بخش بودن اقدامات مدیران مؤثر باشد.

وی افزود: در یک‌سال آینده می‌توانیم شاهد به‌بار نشستن سرمایه‌گذاری‌ها انجام شده در استان همدان باشیم که به سبب این سرمایه‌گذاری‌ها توسعه و اشتغال‌زایی برای مردم و استان همدان فراهم می‌شود.

نیکبخت تصریح کرد: برای ورود سرمایه‌گذار جدید و ایجاد اشتغال در همدان باید واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و دارای معوقه بانکی تعیین تکلیف و با تزریق سرمایه در گردش تقویت شوند؛ بر این اساس بانک‌های عامل استان تعاملی خوبی با واحدهای تولیدی و صنعتی دارند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon