آریایی نژاد: مطبوعات از مطالب کارشناسی شده استفاده کنند/ پر کردن صفحات، از مشکلات نشریات چاپی است

آریایی نژاد: مطبوعات از مطالب کارشناسی شده استفاده کنند/ پر کردن صفحات، از مشکلات نشریات چاپی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پر کردن مطالب صفحات از مشکلات نشریات چاپی است، گفت: مطبوعات از مطالب کارشناسی شده بیشتر استفاده کنند، ضمن اینکه رسانه‌ها امروزه نباید آب در آسیاب دشمن بریزند.

احمد آریایی نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ملایر، اظهار کرد: مطبوعات نقش مهمی در تبلیغ ارزش‌های ملی و اسلامی دارند و باید در اشاعه نیکی‌ها و کاهش بدی‌ها در جامعه فعال باشند.

 وی به هجمه عظیم فرهنگی توسط دولت‌های غربی در ایران اشاره کرد و افزود: مطبوعات امروزه نباید آب در آسیاب دشمن بریزند و به حفظ ارزش‌ها در نظام و جامعه کمک کنند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سخنان مقام معظم رهبری را اساس کار مطبوعات دانست و عنوان کرد: اساس کار و رسالت کار مطبوعات و در کل صدا و سیما را در سخنان مقام معظم رهبری در حکم آقای سرافراز سرلوحه کار مطبوعات و رسانه است. 

 وی پرکردن صرف صفحات را از مشکلات نشریه‌ها دانست و بیان کرد: مطبوعات نوشتاری باید قدرت بیشتری در تحلیل‌های خود داشته باشند و از مطالب کارشناسی بیشتر استفاده کنند و فقط بحث پر کردن صفحات را مد نظر قرار ندهند.

 آریایی نژاد از دلایل دیده نشدن اخبار شهرستان را در ضعف خبری اخبار برشمرد و تصریح کرد:خبرهای ناقص و خبرهایی که بیشتر بازدهی عکسی دارند از دلایل مهم دیده نشدن اخبار در شهرستان است.

 وی گفت: وقتی خبر مشکلات شهرستان در مطبوعات درج می شود پس از خبر نیاز به پیگیری دارد و این پیگیری‌ها باعث می‌شود که مسئولان متعدد پاسخگوی این مشکلات باشند و در رفع این مشکلات کمک کنند.

 انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon