رضوی: امروز مهاجران افغانستانی تسنیم را صدای خودشان می‌دانند

رضوی: امروز مهاجران افغانستانی تسنیم را صدای خودشان می‌دانند

خبرگزاری تسنیم: مدیر دفتر منطقه‌ای افغانستان، پاکستان و شبه‌قاره خبرگزاری تسنیم گفت: برادران افغانی و پاکستانی ما و به ویژه مهاجران افغانستانی از فعالیت‌های تسنیم رضایت کامل دارند و تسنیم را صدای خودشان می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید حسام رضوی دقایقی پیش در آئین افتتاحیه دفتر منطقه‌ای افغانستان، پاکستان و شبه‌قاره خبرگزاری تسنیم که در سالن همایش روزنامه قدس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته شاهد بودیم به دلیل مبارزات بسیار زیادی که جوانان مسلمان علیه دیکتاتوری کشورهای غربی انجام می‌دادند، تمام نگاه‌ها معطوف به عراق و سوریه بود و متأسفانه رسانه‌های کشور از جوانان مسلمان شرق کشور غفلت کرده بودند.

مدیر دفتر منطقه‌ای افغانستان، پاکستان و شبه‌قاره خبرگزاری تسنیم افزود: تسنیم به بلوغ و درکی از جریانات سیاسی دست یافت که توانست فعالیت‌های برادران افغانی و پاکستانی را در شرق کشور رصد کند؛ قطعا این رصد و پوشش اخبار زمینه‌ساز نزدیکی دل‌های مسلمانان و استحکام دین اسلام شده است.

رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیار مناسبی در خبرگزاری تسنیم در مدت کوتاهی انجام شده است، از جمله پرونده‌های ویژه "مهاجرین افغان" و "جان ایران، جان افغانستان" از فعالیت‌های بسیار مناسبی بود که در این حوزه صورت گرفت؛ برادران افغانی و پاکستانی ما و به ویژه مهاجران افغانستانی از فعالیت‌های تسنیم رضایت کامل دارند و تسنیم را صدای خودشان می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اعتقاد دارد ‌مسائل داخلی کشورها از جمله افغانستان و پاکستان باید به دست مردم این کشور اداره شود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) امنیت افغانستان و پاکستان را بسیار مهم می‌دانستند و از این حیث به نظر می‌رسد غفلت از این موضوع غفلت از مسیر امام(ره) است که البته در طول چند ماه فعالیت خبرگزاری تسنیم در عرصه شرق کشور و شبه قاره فعالیت‌های بسیار مناسبی شکل گرفته است.

مدیر دفتر منطقه‌ای افغانستان، پاکستان و شبه‌قاره خبرگزاری تسنیم در خاتمه تصریح کرد: رویکرد تسنیم در پوشش اخبار در حوزه مبانی بین‌المللی رویکرد امت واحده اسلام است، ما امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و به صورت قاطع می‌گویم تسنیم مردانه پشت ملت افغانستان و پاکستان ایستاده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon