توسعه کشاورزی روستائیان اردبیل حمایت شود

توسعه کشاورزی روستائیان اردبیل حمایت شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: باید در توسعه کشاورزی روستاییان اقدامات اساسی انجام شود تا مهاجرت از روستاها به شهرها کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در نشست با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایر کشور اظهار کرد: اقدام دولت مبنی بر تشکیل بیمه صندوق اجتماعی برای روستاییان و ارائه تسهیلات بیمه به این قشر یک گام بسیار مهم و مثبت و در حمایت از روستاییان است.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما خدمت بی منت به روستاییان و کشاورزان تلاشگر است چرا که روستاییان مهد تولید کشور محسوب شده و ما باید امید به آینده را در روستاییان ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خدمت به روستاییان و کشاورزان یک توفیق بزرگ الهی است، افزود: ‌رمز موفقیت انسان ها خدمت بی منت به مردم است و باید از قشر محروم روستاییان و کشاورزان حمایت های لازم انجام شود.

عاملی بیان کرد:‌ باید توجه و حمایت ویژه ای از روستائیان انجام شود چرا که روستاییان منابع غذایی سفره شبانه‌روزی ما را تامین می‌کنند و زندگی روزمره ما با تولید روستاییان عجین شده و جایگاه کشاورزان و روستاییان بسیار بالا است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید در توسعه کشاورزی روستاییان اقدامات اساسی انجام شود تا مهاجرت از روستاها به شهرها کاهش یابد.

وی تصریح کرد: عشایر مردمان سلحشور و تلاشگری هستند اما متاسفانه وضعیت قشلاق های عشایر در حد مطلوب نیست و باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی در کشور بسیار ضعیف بوده و باید در این راستا برنامه ریزی های اساسی برای ایجاد مدیریت قوی و راهبردی در این حوزه انجام شود.

عاملی گفت:‌ ما باید به اربابان تولید که همان کشاورزان و روستاییان هستند عنایت خاصی داشته و ایجاد صندوق تامین اجتماعی بیمه کشاورزی، روستایی و عشایر یک امر بسیار مفید و تاثیرگذار برای روستائیان است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon