رزمندگان عراقی با تأسی از مراجع مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی کنند


رزمندگان عراقی با تأسی از مراجع مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی کنند

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: گروه‌های عراقی که به مبارزه با جریان‌های تکفیری می‌پردازند باید از نظر مراجع و علما استفاده کنند و آن را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی عصر امروز در دیدار شیخ قیس خزعلی دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل‌حق عراق، با اشاره به مقاومت و ایستادگی و پیروزی‌های این گروه شیعی در برابر داعش اظهار کرد: موفقیت‌هایی که شما به آن دست پیدا کردید و توانستید در برابر داعش به پیروزی برسید زیر سایه ائمه(ع) بوده که مسئله مهم و قابل اهمیتی است.

وی با تأکید بر اهمیت مقاومت و پیروزی در برابر گروه‌های تکفیری افزود: پیروزی‌هایی که شیعیان در برابر گروه‌های تکفیری به دست می‌آورند، سبب افتخار جهان تشیع است، ان‌شاءالله با وحدت همگان در کشور عراق فتنه‌ها را از بین ببرید و ریشه‌کن کنید.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: ان‌شاءالله که رحمت الهی شامل حال همه مجاهدان در کربلا و نجف و سراسر کشور عراق شود و دشمنان اسلام و تشیع، خوار و ذلیل شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با تأکید بر نصرت الهی به مجاهدان اسلام تصریح کرد: از خدا می‌خواهم تا توجه و عنایت امام زمان(عج) شامل حال همه مجاهدانی که برای جایگاه تشیع فعالیت می‌کنند، شود.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت مشورت با مرجعیت در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های عراق، خاطرنشان کرد: گروه‌های عراقی که به مبارزه با جریان‌های تکفیری می‌پردازند، باید از نظر مراجع و علما استفاده کنند و آن را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon