تکمیل محور باغان به جم نیازمند ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار است


تکمیل محور باغان به جم نیازمند 140 میلیارد ریال اعتبار است

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: عملیات محور باغان دشتی به سرچشمه جم ۳۵ درصد پیشرفت دارد که با تامین ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار, این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، رضا عوض‌پور بعداز ظهر امروز در بررسی روند اجرایی طرح‌های عمرانی شهرستان دشتی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان بوشهر تاکنون 78 درصد تخصیص یافته است اظهار کرد: امسال تخصیص اعتبارات چند برابر سال قبل افزایش یافته است که این مهم سبب  تسریع در ساخت طرح‌ها شده است.

وی با اشاره به روند اجرایی محور باغان به جم گفت: اجرای این محور که سبب حفاظت از خطوط لوله و تاسیسات نفت می‌شود روند اجرایی مطلوبی دارد که با تامین اعتبارات لازم از سوی وزارت نفت سال آینده این محور مهم و استراتژیک به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه محور باغان دشتی به سرچشمه جم 35 درصد پیشرفت دارد بیان کرد:  16 کیلومتر از این محور در شهرستان دشتی و 15 کیلومتر آن در شهرستان جم قرار دارد که مسیر دشتی به جم را 60 کیلومتر کاهش می‌دهد.

عوض‌پور با بیان اینکه برای تکمیل این محور به 140 میلیارد ریال نیاز است تصریح کرد: احداث راه باغان شهرستان دشتی به سرچشمه شهرستان جم یکی از پروژه‌های مهم برای این دو شهرستان است که با تامین اعتبار لازم  امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی، روند اجرایی این طرح را رضایت بخش اعلام و تصریح کرد: از محل اعتبارات استانی، نفت و ملی با زمینه جذب اعتبارات فراهم کنیم تا مردم هرچه زودتر از این مسیر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon