همایش جذب سرمایه‌گذاران در اردبیل برگزار می‌شود

همایش جذب سرمایه‌گذاران در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی استان اردبیل از برگزاری نخستین همایش جذب سرمایه گذاران و تامین مالی با هدف تقویت جبهه تولید ملی در استان اردبیل و با مشارکت اتاق و تالار بورس اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین پیرموذن عصر امروز در نشست تعاملی با گروه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: در این همایش که روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار می‌شود، سعی و تلاش بر این است تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان معرفی شده و ابعاد و قابلیت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاران تبیین شود.

وی استان اردبیل را مجموعه‌ای متنوع در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری کارآمد و موثر دانست و افزود: در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری می‌توان نسبت به تامین مالی و جذب سرمایه‌گذار اقدام عملی را انجام داد.

پیرموذن با بیان اینکه علاقه‌مندان شامل صاحبان صنایع، واحدهای تولیدی، خدمات و ساختمان و سرمایه گذران و فعالان اقتصادی می‌تواند در این همایش شرکت کرده و مشارکت کنند، تصریح کرد: پیش از این اتاق بازرگانی همایش‌ها و کارگاه‌هایی با موضوعات مختلف برگزار کرده که دانشجویان و دانشگاهیان استقبال خوبی داشته‌اند که امیدواریم این بار نیز این اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: تنها راه نجات اقتصاد ما به ویژه در استان‌های کمتر توسعه‌یافته جذب سرمایه‌گذاران و همراهی و همکاری خوب بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات و نقدینگی واحدهای تعطیل شده و نیمه تعطیل است که در این باب همه تلاش و جدیت ما بر این است تا در این مسیر موفق عمل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی استان اردبیل با اشاره به برگشت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان از سال 90 گفت: دلیل برگشت حاکم بودن قوانین دست و پاگیر است.

پیرموذن با تاکید بر ضرورت بازنگری در این قوانین و دقت نظر بیشتر صاحبان صنعت و تجارت خاطرنشان کرد: حداقل کمک به توسعه تولید در این منطقه انجام شده و فقر سرمایه‌گذاری زمینه‌ای را فراهم کرده تا برخی مهاجرت‌های سرمایه‌گذاران از استان اتفاق بیفتد که امیدواریم این خلاء با زمینه سازی های خوب و رفع موانع و مشکلات احتمالی برطرف شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon