تعاون گنبدکاووس برابر شهرداری تبریز مغلوب شد

تعاون گنبدکاووس برابر شهرداری تبریز مغلوب شد

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال تعاون گنبدکاووس با شکست برابر شهرداری تبریز، بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی را با شکست آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم تعاون گنبدکاووس در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر پرشور گنبدی با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود شهرداری تبریز شد.

در این دیدار در گیم نخست شهرداری تبریز 20-25 میزبان خود تعاون گنبدکاووس را شکست داد و در گیم دوم بار دیگر میهمان 17-25 برابر میزبان به پیروزی دست یافت.

اما در گیم سوم در رقابتی نفس‌گیر و نزدیک تعاون گنبدکاووس 27-29 برابر شهرداری تبریز پیروز شد و در ست چهارم شهرداری تبریز 17- 25 تعاون گنبدکاووس را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال تعاون گنبدکاووس در این دیدار با رحمان رئوفی، عبدالله آذر، داوود مقبلی، عبدالله ناظر، فرهاد یلمه، جلال قلیچ‌راد، عبدالله محمدآلق،امین بسطامی، گل محمد سخاوی، عبدل سلیم عربی، تئودور دالچوف، حمید چوگان، حاج محمد گوگچلی و حامد باقرپور در زمین مسابقه حاضر شد.

عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز نیز با بازیکنانی به نام‌های علی رضا بهبودی، بهزاد حیدرشاهی، علی یار محرم زاده، سیامک مرندی، عادل هوشیار، سعید مصطفی وند، حسن صنوبری، ساسان دژآرا، سیدعلی سجادی، بهرام فرید، اکبر ولایی، میکائیل تاجر، علی رضا جلالی، فرزین اصغرپور و فرهاد موسوی در برابر تیم گنبدکاووس قرار گرفت.

این دیدار به قضاوت مسعود ذوفی و علیرضا قریب و نظارت محمد حسین شفقی برگزار شد.

هفته نخست لیگ برتر والیبال عصر امروز در شهرهای زاهدان، مشهد، گنبد، شیراز، کرج و تهران پیگیری شد.

تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس دیگر تیم شهر گنبد نیز در این رقابت‌ها عصر امروز در مشهد مقدس با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم میزان مشهد شد تا دو نماینده استان گلستان در این رقابت‌ها،مسابقات را با شکست آغاز کنند.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های پیکان، موسسه مالی و اعتباری میزان، شهرداری تبریز، تعاون گنبد، بازرگانی گنبد، شهرداری زاهدان، ارتعاشات صنعتی ایران در گروه یک و در گروه دو با شرکت تیم های متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندرعباس، سایپا البرز، مهرپارس فارس و وزارت دفاع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon