جهان‌بینی: بادامکی به‌دلیل مصاحبه غیرمسئولانه به کمیته انضباطی احضار می‌شود


جهان‌بینی: بادامکی به‌دلیل مصاحبه غیرمسئولانه به کمیته انضباطی احضار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه تابو‌شکنی‌های این باشگاه فصل آینده هم ادامه می‌یابد، گفت: حسین بادامکی به‌دلیل مصاحبه غیر‌مسئولانه به کمیته انضباطی باشگاه احضار می‌شود.

عباس جهان‌بینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، از تلاش برای رفع مشکلات مالی باشگاه صبا خبر داد و اظهار داشت: از کادر فنی و بازیکنان این تیم به سبب بردباری و همراهی با مجموعه صبا در مشکلات مالی اخیر این باشگاه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بدون شک چنانچه چک‌های اسپانسر تبلیغاتی روی پیراهن صبا در ماه گذشته پاس می‌شد، این مشکلات نیز اتفاق نمی‌افتاد؛ البته از این بابت حق با بازیکنان تیم است و هیئت مدیره باشگاه نیز مصمّم به رفع این مشکل است.

مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: نتایج به دست آمده در فصل اخیر مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور حاصل تلاش و نتیجه کار گروهی همه اعضای خانواده بزرگ صباست و متعلّق به شخص یا اشخاص خاصی نیست؛ بنابراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها زیر سئوال بردن زحمات یک مجموعه کار عقلانی نیست.

جهان‌بینی افزود: در سال‌های گذشته که باشگاه صبا به قم منتقل شده بود، همه شاهد بودند در تهران خانه‌به‌دوش بود و در فصل جاری لیگ بر‌تر فوتبال کشور با همت و عزم مسئولان استان و هیئت مدیره و همچنین درخواست به‌حق مردم قم، تیم در شهر کریمه اهل بیت(س) مستقر شد.

وی تصریح کرد: مجموعه ورزشی هلال‌احمر و ورزشگاه مجهز یادگار امام(ره) قم به صورت اختصاصی و انحصاری در اختیار باشگاه صبا و تمرینات تیم فوتبال صبای قم است؛ در حالی که کمتر باشگاهی در کشور این امکانات را به‌صورت یک‌جا در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه در فصل آینده بعضی تابوهای دیگر نیز شکسته می‌شود، تصریح کرد: باز هم می‌گویم گلایه از تاخیر در پرداخت‌ دستمزد‌ها، حق بازیکنان است اما بازیکن حرفه‌ای به هیچ‌وجه حق ندارد از طریق رفتار و مصاحبه خود در رسانه‌ها، باشگاه و مسئولین آن را زیر سئوال ببرد.

وی با انتقاد از حسین بادامکی به سبب مصاحبه‌ای انتقادی در مورد مسائل مهم باشگاه و تیم صبای قم، خاطرنشان کرد: با وجود احترامی که برای حسین بادامکی قائل هستیم اما بخاطر حفظ شئون و منافع باشگاه، این کار وی نابخشودنی است و برای این مصاحبه که کاملاً غیرمسئولانه، غیرحرفه‌ای و خارج از چارچوپ مسئولیت‌ها و وظایف یک بازیکن حرفه‌ای است، حتماً او به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده و جریمه می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon