قلی‌زاده: «نبود رسانه اسلامی» یکی از حلقه‌های مفقوده جهان اسلام است

قلی‌زاده: «نبود رسانه اسلامی» یکی از حلقه‌های مفقوده جهان اسلام است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: «نبود رسانه اسلامی» یکی از حلقه‌های مفقوده امروز جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مجید قلی‌زاده دقایقی پیش در آئین افتتاحیه دفتر منطقه‌ای افغانستان، پاکستان و شبه‌قاره خبرگزاری تسنیم که در سالن همایش روزنامه قدس مشهد برگزار شد، با اشاره به حلقه‌های مفقوده جهان اسلام، اظهار کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده جهان اسلام «نبود رسانه اسلامی» است؛ باید دانست که رسانه یک قدرت در جهت‌دادن به افکار عمومی و مهندسی افکار عمومی بوده درحالی که این قدرت امروز در دست دشمنان است.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم افزود: امروزه استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا تمام توان خود را گذاشته تا پیام انقلاب اسلامی به مردم جهان نرسد که در این راه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند؛ یکی از این روش‌ها جلوگیری از انتقال پیام، تفکر و اندیشه انقلابی به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه یکی از شیوه‌های دشمنان برای تخریب چهره اسلام، استفاده از رسانه است که در همین راستا اگر بخواهیم چهره واقعی اسلام را نشان دهیم، باید از «رسانه اسلامی» استفاده کنیم.

قلی‌زاده اضافه کرد: همچنین از دیگر عواملی که استکبار به‌دنبال آن است، این بوده که چهره اسلام را غلط نشان دهند تا مردم جهان بدین طریق مجدداً به‌سمت استکبارپذیری سوق پیدا کنند، قطعاً مقابله با این موضوع نیز وظیفه رسانه‌های جهان اسلام است.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon