بیمارستان‌های بروجرد با کمبود فضا و تجهیزات روبه‌رو هستند

بیمارستان‌های بروجرد با کمبود فضا و تجهیزات روبه‌رو هستند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ویژه بروجرد گفت: بیمارستان‌های بروجرد با مشکلات زیادی از جمله فضا و تجهیزات روبه رو هستند و این در حالی است که شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهر لرستان از جایگاه ویژه برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، رضا آریایی شامگاه یکشنبه در کارگروه بهداشت شهرستان بروجرد اظهار کرد: طرح نظام سلامت یک کار بسیار ارزشمندی از سوی دولت یازدهم است که سبب رضایت مندی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این طرح تداوم داشته باشد افزود: امیدواریم با تداوم این طرح شاهد رضایت مندی بیشتر مردم کشور شود و این امر با استمرار محقق می شود.

فرماندار ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: امروز شیوع بیماریها فراگیر شده است و جوامع در معرض خطر و بروز بیماریها هستند.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان های بروجرد بیان کرد: بیمارستان های بروجرد با مشکلات عدیده ای روبه رو  هستند و این در حالی است که شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهر لرستان از جایگاه ویژه برخوردار است که در سال های گذشته این شهرستان در رسیدگی به درمان بیماران به خوبی عمل کرده است.

فرماندار ویژه بروجرد اظهار کرد: در شهرهای لرستان سوابق سهل انگاری و بی توجه‌ای به حوزه بیماران  بسیار فراوان است که بروجرد باتوجه به مشکلات فضای بیمارستانی با این معضل روبه رو نبوده است.

آریایی عنوان کرد: فضای بیمارستان امام خمینی بروجرد وضعیت مطلوبی ندارد و این در حالی است که بیمارستان با فضای اندک خدمات مطلوبی را به بیماران ارائه می‌دهد و در بحث تجهیزات خیران سلامت تجهیزاتی نیز برای بیمارستان خریداری کردند.

وی افزود: شهرستان بروجرد با جمعیت 378 هزار نفری  نیاز به تجهیزات روز  بیمارستانی دارد و فضای بیمارستان ها این شهرستان جوابگوی نیاز بیماران نیست.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon