تیم شهرداری دردسرساز می‌شود/ اخراج بازیکن ما به خاطر قانون جدید بود

تیم شهرداری دردسرساز می‌شود/ اخراج بازیکن ما به خاطر قانون جدید بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی والیبال شهرداری تبریز گفت: به عقیده من این تیم برای همه تیم‌ها دردسرساز خواهد شد چون بازیکنان بسیار خوبی را در اختیارداریم و به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره برد تیمش در اولین دیدار اظهار کرد: شروع لیگ آن‌هم در شهر گنبد، کار بسیار سختی بود اما بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دادند و توانستند در برابر هواداران پرشمار گنبدی، این تیم را شکست دهند.

وی درباره جبران نتیجه در ست سوم توسط تیم گنبدی، گفت: تیم حریف واقعاً تیم خوبی بود و با سرویس‌های تماشایی که دو بازیکن خارجی گنبد روانه زمین ما می‌کردند، کار دریافت را برای بازیکنان ما خیلی سخت کرده بود.

بناکار گفت: همچنین قانون جدیدی که از دو روز قبل به ما ابلاغ‌شده و بازیکنان با این قانون آشنایی چندانی نداشتند منجر به بالا رفتن خطاهای بازیکنان ما شده بود. اما خوشبختانه در ست چهارم توانستیم با ارائه یک بازی خوب برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما دیروز هم در دریافت؛ هم در سرویس و هم در دفاع و اسپک عالی بودند و بازیکنان جدیدمان نیز بسیار خوب با تیم هماهنگ شده بودند.

وی افزود: به عقیده من این تیم برای همه تیم‌ها دردسرساز خواهد شد چون بازیکنان بسیار خوبی را در اختیارداریم و به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم.

بناکار درباره اخراج سعید مصطفی وند در ست دوم مسابقه تصریح کرد: این حاشیه ایجادشده، بازهم به خاطر قانون جدیدی بود که دو روز قبل به ما ابلاغ‌شده و بااینکه ما چندین بار به بازیکنانمان سفارش کرده بودیم به تصمیمات داور اعتراض نکنند، متأسفانه سعید مصطفی وند با اعتراض به داور از وی بازی کارت قرمز گرفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon